سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

كشف بیش از 157 كيلوگرم مواد مخدر در فارس

فرمانده انتظامی استان فارس از كشف 157 كيلو و 300 گرم ترياك و حشيش در اين استان خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازشیراز، سردار احمد علي گودرزی گفت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان مطلع شدند يك نفر قصد دارد مقاديری مواد مخدر را به شهر شيراز انتقال دهد. 

وی ادامه داد: با انجام يكسری اقدامات اطلاعاتی و پليسی یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در محور فسا – شيراز شناسايی و متوقف و در بازرسی از آن 70 كيلوگرم حشيش كشف شد. 

سردار گودرزی با اشاره به دستگيری دو نفر متهم در اين عمليات، افزود: همچنين مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از يك دستگاه خودرو تيبا در يكی از پاركينگ های شهر، 10 كيلو و 500 گرم ترياك كشف كردند. 

فرمانده انتظامی استان فارس بيان كرد: مأموران انتظامی شهرستان لارستان طی انجام دو عمليات جداگانه 45 كيلو و 500 گرم ترياك در بازرسی از خودرو پژو 405 و 11 كيلو و 500 گرم حشيش در بازرسي از زين يك دستگاه موتورسيكلت كشف و در اين راستا دو نفر متهم را دستگير كردند. 

سردار گودرزی تصريح كرد: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لامرد نيز با توقيف يك دستگاه زانتيا 19 كيلو و 800 گرم ترياك كشف و دو قاچاقچی مواد مخدر را دستگير كردند. 

وی گفت: استان فارس محل ناامنی برای قاچاقچيان مواد مخدر خواهد بود و مأموران انتظامی استان به شدت با اينگونه موارد برخورد خواهند كرد. 

انتهای پیام/ش
برچسب ها: کشف ، مواد ، مخدر ، فارس ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.