سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آریایی‌نژاد: عملکرد کمیته نظارتی کمیسیون بهداشت، مسدود کردن مسیر واردات بی‌رویه دارو است

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: هدف ما در کمیته نظارتی جمع‌آوری اطلاعات کامل در زمینه واردات دارو و مسدودسازی راه‌های ضربه زننده به تولید داخلی در عرصه دارو است.

"احمد آریایی‌نژاد" عضو کمیسیون بهداشت و درمان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به واردات بی‌رویه دارو که موجب تعطیلی برخی کارخانجات داخلی شده است، اظهار داشت: ما برای رسیدگی به این موضوع کمیته‌ای نظارتی تشکیل داده‌ایم و در این کمیته اعضای کمیسیون به همراه تعدادی از واردکنندگان و صادرکنندگان دارو حضور دارند.

وی ادامه داد: هدف ما در کمیته نظارتی، جمع‌آوری اطلاعات کامل در زمینه واردات دارو و مسدودسازی راه‌های ضربه زننده به تولید داخلی در عرصه دارو است.

نماینده مردم ملایر با بیان اینکه همواره میان اقتصاد و فرهنگ تضادهایی وجود دارد، اظهار کرد: اگر فرهنگ زیربنای کار اجرایی نباشد، واردکنندگان دارو متوجه ضربه اقتصادی به کشور نمی‌شوند و تنها به منافع شخصی خود می‌اندیشند.

وی گفت: البته در این زمینه بحث‌های دیگری همانند انحصارگرایی در تولید و واردات دارو نیز وجود دارد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید براینکه تلاش ما در جهت اصلاح و بهبود روند واردات دارو  است، گفت: به‌ طور‌قطع از طریق مباحث نظارتی می‌توان مسیر ورود بی‌رویه دارو را به کشور کنترل کرد.

آریایی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: گزارش‌های کمیته نظارتی در جریان رسیدگی به امر تولید و واردات دارو در اختیار افکار عمومی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.