سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

طرح احسان حسینی در کرمان اجرا می شود

سرپرست معاونت توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان، از اجرای طرح احسان حسینی به مناسبت ماه محرم و صفرتوسط کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان خبرداد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت الاسلام مصطفی طاهری با اشاره به اینکه طرح احسان حسینی برای جمع‌آوری نذورات مردمی به منظور کمک به مددجویان و نیازمندان استان برگزار می شود، گفت: این طرح با هدف توجه و خدمت‌رسانی بیشتر به محرومان اجرا می شود.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح تمامی دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر استان آماده دریافت کمک ها و نذورات مردمی برای کمک به مددجویان زیر پوشش و نیازمندان استان است.

حجت الاسلام طاهری خاطرنشان کرد: امسال طرح حامی یابی برای ایتام و نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد استان، در مجالس عزاداری سرور و سالار شهیدان انجام می شود.

وی تصریح کرد: پارسال بیش از 57 میلیارد ریال کمک های مردمی در قالب طرح احسان حسینی در استان جمع آوری و بین مددجویان زیر پوشش و نیازمندان استان توزیع شد.

حجت الاسلام طاهری یادآور شد: شماره حساب 2203136105 بانک تجارت به نام کمیته امداد نیز به منظور جمع آوری کمک های نقدی مردم خیر استان برای کمک به نیازمندان در ایام ماه محرم و صفر در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: احسان ، حسینی ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.