سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازديد وزیر دفاع از مرکز فرهنگی و بصیرت‌افزایی امام خمینی(ره) مشهد

وزیر دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح ‌و جمعي از مديران ارشد وزارت دفاع از مجموعه فرهنگی و بصيرت‌افزايي و تعالي معنوي‌ امام خمینی(ره) در مشهد مقدس بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومي وزارت دفاع، ‌سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان به همراه رئيس سازمان عقيدتي سياسي وزارت دفاع با سفر به مشهد مقدس از بخش‌هاي محتلف مركز فرهنگي و بصيرت‌افزايي و تعالي معنوي‌ امام خمینی(ره) بازديد و تدابير لازم را در خصوص ارائه مطلوب آموزش‌هاي مناسب و پرمحتوا به كاركنان و خانواده كاركنان وزارت دفاع توصيه كرد.

و‌ي در اين بازديد ضمن تقدير و تشكر از فعاليت‌هاي انجام شده در مركز فرهنگی و بصیرت‌افزایی امام خمینی‌(ره) در حوزه خانواده و كاركنان وزارت دفاع،  بر تداوم اين فعالیت ها و تشويق ساير سازمان‌ها و ‌صنايع وزارت دفاع ‌به استقبال هر چه بيشتر خانواده‌ها به ويژه فرزندان براي شركت در دوره‌هاي آموزشي ‌تاكيد كرد.‌


 سردار سرتيپ پاسدار دهقان همچنين در دفتر يادبود اين مركز نوشت: «عزیزان همکار در مركز فرهنگی و بصیرت‌افزایی امام خمینی‌(ره) با شور و شوق و اشتیاق، دلسوزی و‌ مسئو‌لیت‌پذیری کار سنگین و اثرگذاري را در حوزه بصيرت‌افزايي كاركنان و خانواده محترم آنان در حال انجام هستند و اميدواريم خداوند هر چه بيشتر بر تاثیر اين فعاليت‌ها ‌بیفزاید و در انجام کارها بيش از پيش موفق باشيد و ‌آنچه مهم است تداوم فعالیت¬ها و تلاش در گسترش و فراگیری آن است‌».

وزير دفاع در ادامه مرقومه‌ آورده است: «مسئولان در سطح وزارت بایستی بیشتر در جریان فعالیتهاي ‌مركز فرهنگی و بصیرت‌افزایی امام خمینی(ره) قرار بگیرند و با توجه به هجمه فرهنگي نظام سلطه، بايد زیر‌مجموعه های صنايع ‌به مشارکت در سرمایه‌گذاری ‌فرزندان بيشتر تشويق شوند»‌.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین قندهاری رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع نيز در پایان این بازدید ضمن تاکید به تقویت و گسترش فعالیت های مرکز بر توجه بیشتر مسئولین وزارت در سرمایه‌گذاری در حوزه خانواده به عنوان «تنگه اُحد نظام» تاکید کرد.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسین رحمانیان رئیس مرکز فرهنگی و بصیرت‌افزایی امام خمینی(ره) نيز در این بازديد با ارائه گزارشی در حوزه های آسیب‌شناسی‌، آموزشی و فرهنگی، فعالیت‌های مرکز را براي حاضران تشریح کرد و گفت: اين مركز در طول سال ميزباني خانواده‌هاي كاركنان وزارت دفاع است كه آموزش‌هاي عقيدتي، فرهنگي، اجتماعي، سبك زندگي اسلامي ـ ايراني، خانواده و ... به آنها ارائه مي‌شود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.