سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت لحظات با لومیا 950

چند هفته ای می شود که سری جدید پرچمداران لومیا وارد بازار شده، حال مایکروسافت به جزئیات دوربین های این تلفن های هوشمند پرداخته است.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تنها چند هفته از معرفی پرچمداران جدید مایکروسافت یعنی لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال می‌گذرد و همان طور که در لومیاهای قبلی نیز دیدیم از این گوشی‌ها نیز انتظار داشتن دوربینی با کیفیت عالی می‌رود. حالا مایکروسافت با انتشار تصاویر ثبت شده توسط این دوربین‌ها جزئیات بیشتری در مورد آن‌ها ارائه داده است.

تبلیغات :

 gift card فروش موبایل ، تبلت و لپ تاپ
 gift card دوره های تخصصی مجازی سازی VMWARE VCP
 gift card دوره Elastix(ECE) با آزمون رسمی

مدیر بخش فناوری عکاسی مایکروسافت، یوها آلاکارهو با انتشار تصاویر ثبت شده توسط لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال "جادوی" دوربین این گوشی‌ها را شرح داده است. هر چند ممکن است دیدگاه‌های او کاملا بی‌طرفانه نباشد اما تصاویر ثبت شده ادعاهای او را اثبات می‌کنند.

او ابتدا در مورد مشخصات فنی دوربین سخن می‌گوید. دوربین اصلی این دو گوشی از نوع PureView با حسگر ۲۰ مگاپیکسلی پیشرفته‌ی BSI، دیافراگم F/1.9، فلش سه‌گانه ال‌ای‌دی، نسل پنجم لرزشگیر اپتیکال، ایزو ۱۲۸۰۰، ضبط ویدئو 4K و دوربین ثانویه ۵ مگاپیکسلی با میدان دید وسیع است. آلارکاهو ادعا می‌کند که قابلیت HDR به ندرت مورد استفاده قرار خواهد گرفت چرا که رنج داینامیک این دوربین‌ها فوق‌العاده است.


آلارکاهو سپس در مورد عکاسی در نور کم نیز سخن گفت و بیان کرد که لرزشگیر اپتیکال و دیافراگم f/1.9 باعث بالا رفتن کیفیت این تصاویر می‌شود. سپس او با مقایسه کیفیت تصویر ثبت شده در این شرایط با عکس ثبت شده توسط دوربین یکی از رقبا، عکس گرفته شده با لومیاها را طبیعی و زیبا دانست.

دوربین لومیا با توجه به ویژگی جدید Rich Capture یک دوربین باهوش در نظر گرفته شده است. این حالت به شما اجازه می‌دهد تا میزان روشنایی تصاویر را حتی پس از ثبت نیز تغییر دهید، حتی با وجود این که تصاویر با فلش ثبت شده‌اند. این حالت واقعا شگفت‌انگیز است. برای این کار دوربین دو تصویر یکی با فلش و دیگری بدون فلش می‌گیرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

منبع: WINDOWS BLOG

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.