سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

ابریشم به معاونت اداری مالی شهرداری کاشان آمد

سیدحسینعلی ابریشم معاون اداری مالی شهرداری کاشان شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان؛ معاون اداری مالی شهرداری کاشان در این مراسم با بیان برخی از اهم فعالیت های یکسال مسئولیت خود گفت:با وجود اینکه در این نوع مراسم باید طرح ارائه شود اما وی به تشریح برخی از مهمترین مسوولیت های خود می پردازد.

کیومرث محمدپور با اشاره به اینکه چهار ماهه اول مسئولیتش به شناخت محدوده کاری و انجام وظایفش صرف شده است افزود:بنا به گفته منتقدین شهرداری کارهای بزرگی در حوزه وظایف وی با مدیریت و حمایت شهردار مخلص، متدین و جهادی کاشان که فکر و ذکرش خدمت به مردم کاشان می باشد انجام شده است.

سرپرست معاونت اداری مالی شهرداری کاشان نیز در ادامه با اشاره به هشت سال فعالیت و انجام وظیفه خود در ذی حسابی و مدیریت مالی افزود:طی این مدت با همکاری، همراهی و مشورت همکاران خود اتفاقات خوشایندی را در این مدیریت و امور مالی رقم زده است.

سید حسینعلی ابریشم، با تاکید بر اینکه امروز شهرداری کاشان جایگاه ویژه و خاص خود را در کشور پیدا کرده است گفت: پیشرو بودن شهرداری کاشان در کشور در خصوص مباحث عملیاتی شدن محاسبات مالی و بودجه ریزی یکی از این خدمات و جایگاه های ویژه است.
گفتنی است سید حسینعلی ابریشم به عنو ان سرپرستاداری مالی کاشان انتخاب شد . 

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.