سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هدف دانشگاه امیرکبیر پرورش دانشجویان چند بعدی است

هدف دانشگاه امیرکبیر پرورش دانشجویان چند بعدی است یعنی هم آماده کار در محیط کار هستند و هم جنبه های مدیریتی دارند.

سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفتگو باخبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با تلاش‌های دانشجویان دانشگاه صنعتی امیر کبیر توانستیم فارغ‌التحصیلانی از جنس و از رشته فناوری اطلاعات و تکنولوژی را به کشور بدهیم.

معتمدی تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه صنعتی امیر کبیر باید فعالیت خود را بیشتر کنند تا بتوانند از ظرفیت فارغ‌التحصیلی‌شان چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور استفاده کنند و مطمئنا می‌توانند برای کشور موثر باشند در حال حاضر فارغ‌التحصیلانی داریم که دربخش کامپیوتر فعالیت داشتند و چندین شرکت بزرگ است که ‌مدیریتشان با همین دانشجویان فارغ‌التحصیل است.

وی اضافه کرد: شرکت‌های بزرگی که توسط فارغ‌التحصیلان امیر کبیر ایجاد شده است بیش از 1200 پرسنل دارد که در حال حاضر هم کارآفرینی را ایجاد کردند و هم در کشور خدمات ارزنده‌ای را ارائه دادند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر عنوان کرد: هدف دانشگاه امیرکبیر این است که فارغ‌التحصیلان یک بعدی پرورش نمی‌دهند که فقط به مسائل علمی بپردازند. این دانشجویان چند بعدی هستند یعنی هم آماده کار در محیط کار هستند و هم جنبه های مدیریتی دارند که می‌توانند نیاز افراد را برطرف کرده و آمادگی لازم برای کار داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: پلی‌تکنیک بودن دانشگاه صنعتی امیرکبیر باعث شده که فضای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را داشته باشد و از جهای منحصر به فرد بودن باعث شده طبیعی به نظر برسد و فارغ‌التحصیلان کارایی بالا و مدیریت بالایی داشته باشند و بخش های دولتی و غیر دولتی را با یکدیگر مدیریت کنند و از پتانسیل فارغ‌التحصیلان بتوانند استفاده کنند.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.