سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات ارتش سوریه در ریف حلب

عملیات نظامی ارتش سوریه در ریف حلب از سه محور خان طومان، جبل عزان و الوضیحی آغاز شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، عملیات نظامی ارتش سوریه در ریف حلب از سه محور خان طومان، جبل عزان و الوضیحی آغاز شد.

بنابر این گزارش، فرماندهی واحد عملیات حلب از عناصر مسلح خواست تا خود را تسلیم کنند. فرماندهی واحد عملیات حلب همچنین از شهروندان سوری خواست تا از مواضع عناصر مسلح دوری گزیده و آن‌ها را پناه ندهند.


ارتش سوریه قلعه نجم و روستای عطبین و شماری از مزارع واقع در ریف جنوبی حلب را به کنترل خود درآورد.

عملیات نظامی گسترده در ریف جنوبی حلب با پشتیبانی هوایی روسیه و سوریه همراه با گلوله باران توپخانه‌ای مراکز استقرار عناصر مسلح صورت می‌گیرد.

این درحالی است که جنگنده‌های روسیه و سوریه مواضع گروه مسلح موسوم به "جیش المهاجرین والانصار" را در جنوب حلب بمباران کردند. اکثریت اعضای این گروه تروریستی را اتباع چچنی و تاجیکی تشکیل می‌دهند.
همچنین عناصر مسلح از منطقه المشاریع در نزدیک قنی العاصی در منطقه تیرمعله به سمت تلبیسه والرستن در ریف حمص به صورت گروهی فرار کردند.

یک سکوی پرتاب موشک عناصر مسلح در منطقه القبان و یک مقر سران گروه‌های تروریستی در محله المشجر در تلبیسه در ریف حمص نیز منهدم شد.

ارتش سوریه یک دستگاه خودروی عناصر مسلح را با موشک هدایت شونده در شمال شهر الشیخ مسکین در ریف درعا منهدم و عناصر داخل آن را کشته یا زخمی کرد.

گزارش‌ها همچنین از پیشروی ارتش سوریه و نیروهای دفاع شهری بعد از کنترل آن‌ها بر تعدادی از مجتمع های مسکونی در ناحیه سلمی در ریف لاذقیه خبر می‌دهد.

منبع: العالم

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.