سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انصارالله: "سیا" القاعده در یمن را اداره می‌کند

سخنگوی جنبش انصارالله یمن با اشاره به ناکامی نیروهای متجاوز در کنترل بر مناطق جنوبی این کشور گفت: سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا "سیا" عناصر القاعده را در یمن اداره می‌کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد عبدالسلام در مصاحبه‌ای تلویزیونی گفت: ما معتقدیم که عناصر القاعده در یمن توسط دستگاه‌های اطلاعاتی خارجی و در راس آن‌ها سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا "سیا" اداره می‌شوند.

وی با اشاره به این که نیروهای متجاوز "تاکنون نتوانسته‌اند به هدف خود در کنترل بر مناطق جنوبی یمن برسند"، افزود: حکومت سعودی خواهان یک یمن ضعیف چه در شمال و چه در جنوب آن است.

سخنگوی جنبش انصار الله خاطرنشان کرد: تمام اقشار ملت یمن اشغال کشورشان را نخواهند پذیرفت و اشغالگران دیر یا زود از این سرزمین بیرون رانده خواهند شد.

محمد عبدالسلام درباره انتشار اخباری درمورد هدف قرار گرفتن ناوچه‌های متجاوزان در تنگه باب المندب گفت: " اطلاعات من ثابت می‌کند که تاکنون دو ناوچه هدف قرار گرفته‌اند. یکی از آن‌ها توسط آتشبار ارتش و کمیته‌های مردمی بطور کامل غرق شده است. باب المندب دیگر محل امنی برای متجاوزان نیست.

سخنگوی جنبش انصارالله افزود: عربستان به دلیل مسائل داخلی مربوط به رژیم حاکم در این کشور و همچنین مشکلات فراروی خود بر تلفاتش در یمن سرپوش می‌گذارد.

وی تاکید کرد: ارتش یمن همچنان از توان موشکی خوبی برخوردار است و ما تسلیحاتی داریم که هنوز در نبرد با دشمن از آن استفاده نشده است.

محمد عبدالسلام در مورد گفت‌وگوی صلح یمن و تحولات مربوط به آن گفت: کسی که در گفت‌وگوی صلح یمن کارشکنی ایجاد می‌کند، طرف مقابل به رهبری سعودی‌ها است.

منبع: العالم

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.