سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزنامه العرب: اگر عمليات "توفان قاطعيت" نبود، عربيت از بين رفته بود!

روزنامه العرب در مقاله‌ای به تمجید از تجاوز عربستان سعودی به یمن پرداخت و مدعی شد اگر این عملیات نبود، کشورهای عربی نابود شده بودند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه العرب در مقاله خود به تمجید از عملیات سعودی ها ضد یمن پرداخت و آن را احیاء کننده قوم عرب خواند.

این روزنامه در مقاله ای با عنوان « اگر توفان قاطعیت نبود باید فاتحه عربیت را می خواندیم» به قلم اسعد البصری نوشت: زمانی که خبر کشته شدن ژنرالهای ایرانی در سوریه و عراق را می شنویم این سوال مطرح می شود که این افراد در خطوط مقدم جنگ چه کاری انجام می دهند و چرا کیلومتر ها دورتر از کشورشان حضور دارند و ایران از نظام اسد، حزب الله، شیعیان عراق و بحرین و حوثی های یمن چه می خواهد؟ و آیا ایران گمان می کند که عربها برای بغداد و حلب و حمص همانند آنها، که شیراز و مشهد را دوست دارند، اهمیت قایل نیستند؟ 

این روزنامه چندین سوال دیگر از این دست بیان کرد و افزود: اگر عملیات عاصفه الحزم (توفان قاطعیت) و شجاعت افسران سعودی و اماراتی نبود باید فاتحه عربیت را می خواندیم. هر زمان خبر کشته شدن نظامیان اماراتی و سعودی به گوش می رسد، این سوال در ذهن متبادر می شود که کشورهای دیگر عرب کجا هستند. بی شک اگر عاصفه الحزم نبود از عربها چیزی جز سر و صدا باقی نمانده بود.

ارتش عربستان سعودی با همراهی برخی کشورهای عرب حوزه خلیج فارس، از اوایل فروردین مردم مظلوم یمن را هدف قرار داده است و تاکنون هزاران یمنی، از جمله کودکان و زنان، در این تجاوز به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۴
اگر مرد هستيد ،باكمك همه اعراب يك نسيم به طرف اسرائيل بوزيد.