سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

حضور ما در فضای مجازی خاموش و کمرنگ است

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در حوزه فضای مجازی خاموش هستیم و حضور پر رنگ و جدی نداریم.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان، علی محمد گودرزی در نخستین همایش مدیران روابط عمومی های وزارت صنعت، معدن و تجارت در مرکز تحقیقات فولاد مبارکه اصفهان افزود: باید نگاه به حوزه ارتباطات و روابط عمومی بطور کامل تغییر کند.

وی با اشاره به اینکه حوزه روابط عمومی در دنیای امروز تغییر زیادی کرده است اظهار کرد: امروزه دیگر با ابزار و روش های قدیمی نمی توان روابط عمومی های سازمان ها را اداره کرد.

گودرزی گفت: 20 کشور نخست دنیا از نظر توسعه اقتصادی بالاترین سرمایه گذاری را در حوزه رسانه و ارتباطات کرده اند و قدرتمندترین رسانه ها را در اختیار دارند.

مشاور وزیر صنعت افزود: امروز جنگ بزرگی در فضای جهانی شدن اتفاق افتاده است و برای بازار گشایی در حوزه صنعتی، رسانه ها و روابط عمومی ها نقش نخست را دارند.

وی با بیان اینکه دانش های جدید در حوزه روابط عمومی بوجود آمده است تاکید کرد: توانی که امروز در حوزه ارتباطات وجود دارد پاسخگوی چهار وزارتخانه نیست.

وی همچنین گفت: نقش مدیران ارتباطات در حمایت از صادرات غیر نفتی، تولید ملی و اشتغال با رویکرد اقتصاد مقاومتی اهمیت بسزایی دارد.

گودرزی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش گفت: تغییر و تحولات در ساختار حوزه ارتباطات و هماهنگی و انسجام میان مدیران روابط عمومی این وزارتخانه از مهمترین آن است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان نیز در این همایش با اشاره به ضرورت وجود روابط عمومی در سازمان ها گفت: امروز روابط عمومی به عنوان فن و هنر مطرح است.

اسرافیل احمدیه، روابط عمومی را رابط بین دستگاه اداری و مردم خواند و افزود: روابط عمومی امسال با توجه به نامگذاری سال به همدلی و همزبانی می توانند این رسالت را به دوش بگیرند.

وی تاکید کرد: روابط عمومی ها باید از افراط و تفریط پرهیز کند تا موجب رشد و شکوفایی سازمان خود شوند.
وی با اشاره به اینکه استان اصفهان با 731 معدن فعال و ظرفیت استخراج 40 میلیون تن در سال، رتبه نخست کشور را دارد افزود: این استان قطب تولید فولاد کشور است و با 68 شهرک صنعتی فعال، رتبه نخست کشوری را در این زمینه دارد.

وی ادامه داد: 9 هزار و 73 واحد صنعتی و صنفی، 166 هزار مورد صنف با 645 اتحادیه و اصناف در این استان فعال است.

همایش مدیران روابط عمومی های وزارت صنعت، معدن و تجارت روز چهارشنبه در مرکز تحقیقات فولاد مبارکه اصفهان برگزار شد.

برگزاری نشست تخصصی تبیین سیاست های ارتباطات و رسانه ای وزارت صنعت، معدن و تجارت و کارگاه های آموزشی نقش رسانه در تبلیغات، روابط عمومی الکترونیک در فضای مجازی و فنون روابط عمومی با رویکرد تشریفات از برنامه های این نشست بوده است.

انتهای پیام/ب


انتهای پیام/
  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.