سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرلشکر رحیم‌صفوی:

مکتب مقاومت باعث پیروزی ملت‌های عراق، سوریه و یمن گردیده است

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: مکتب مقاومت باعث پیروزی ارتش و ملت یمن، سوریه، عراق و حزب الله و حماس گردیده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان سردار سرلشکر یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در امور نیروهای مسلح در کنگره سرداران و 4500 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه که در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد، اظهار داشت: مکتب مقاومت که ملت ایران آن را ایجاد کرده امروز باعث پیروزی ارتش و ملت یمن، سوریه، عراق و حزب الله و حماس گردیده است.

سرلشکر رحیم‌صفوی ادامه داد: در عملیات فاو 70 هزار نیرو از اروند عبور کردند و در این مسیر تدارکات و پشتیبانی آذوقه مهمات و تدارکات این 70 هزار نیرو را تأمین کرده است.

دستیار و مشاور فرماندهی کل قوا با اشاره به توان مهندسی یگان‌های پشتیبانی و تدارک در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: ساخت پل بعثت یکی از این نمونه‌ها بود که ساخت این پل در طول تاریخ جنگ‌های غرب آسیا بی‌نظیر است.

وی اظهار داشت: در یکی از عملیات‌ها که 17 هزار شیمیایی مصدوم با بمباران عراقی‌ها به وجود آمد،‌ تدارکات اقدامات مهم و تأثیرگذاری را برای انتقال مجروحان به مراکز استان‌ها انجام داد.

سرلشکر رحیم‌صفوی در پایان با اشاره به انجام 165 عملیات کوچک و بزرگ در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس 2 میلیون بسیجی به جبهه‌ها اعزام شدند که تهیه مهمات و آذوقه آن‌ها کار بزرگی را می‌طلبد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.