سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زائر ایلام دربند عربستان شنبه هفته آینده آزاد می‌شود

مدیر حج و زیارت ایلام گفت: زائر ایلامی دربند عربستان شنبه هفته آتی آزاد می‌شود

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛غلامرضا ممیز اظهار داشت: حسن رحیمی یکی از زوار کاروان ایلام به حج تمتع است که طی روزهای گذشته در زیارت دوره مدینه با شکایت ماموران عربستانی توسط پلیس دستگیر و با حکم قاضی روانه زندان می‌شود.
 
مدیر حج و زیارت ایلام گفت: بنا بر آنچه که با مدیر کاروان حج تمتع ایلام و همچنین رایزنی با فرهمند رئیس ستاد مدینه حج تمتع امسال انجام گرفت مشخص شد که حال حسن رحیمی زائر ایلامی دربند عربستان خوب بوده و تمام رایزنی‌ها برای آزادی وی از بند عربستان انجام شده است.
 
وی ادامه داد: قرار است به زودی و ظرف روز شنبه هفته آتی حسن رحیمی زائر ایلامی در بند عربستان از زندان آزاد و بلافاصله راهی کشور و استان ایلام شود.
 
این مسئول اضافه کرد: مسئولان کنسولگری ایران در عربستان و مسئولان امدادی و دیگر مسئولان ایرانی حاضر در عربستان وضعیت حسن رحیمی زائر ایلامی کاروان حج تمتع امسال را مناسب ارزیابی کرده و وعده داده‌اند که به زودی از زندان آزاد می‌شود.
 
ممیز تصریح کرد: ماموران عربستانی پس از شکایت از رحیمی مدعی شده‌اند که رحیمی  به ماموران حین انجام وظیفه توهین کرده و قاضی عربستانی نیز براساس این ادعا رحیمی را به پنج روز بازداشت محکوم کرده و در حال حاضر رحیمی در زندان عربستان به سر می‌برد.
 
مدیر حج و زیارت ایلام گفت: در لحظه اول وقوع این موضوع مسئولان ایرانی حاضر در عربستان این مهم را پیگیری کرده و قرار است به زودی و ظرف شنبه هفته آتی رحیمی زائر ایلامی آزاد و به استان ایلام اعزام شود.
 
منبع: خبرگزاری فارس
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.