سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

رعایت استاندارد در تولید محصولات لازمه اقتصاد پویاست

نماینده مردم شهرستانهای زنجان وطارم در مجلس شورای اسلامی گفت:با رعایت استاندارد در تولید محصولات می توانیم به پوپایی اقتصاد کشورمان کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ اسماعیلی نماینده مردم شهرستانهای زنجان وطارم در مجلس شورای اسلامی دیشب در همایش روز ملی استاندارد گفت:با رعایت استاندارد در تولید محصولات می توانیم به بوپایی اقتصاد کشورمان کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه کشور ما هم اکنون در جنگ اقتصادی ناعادلانه است گفت: اگر مردم و مسئولین با هم همکاری کنند این جنگ را نیز همچون جنگ تحمیلی پشت سر خواهیم گذاشت.

مدیر کل استاندارد استان هم با تبریک روز جهانی استاندارد شعار امسال روز جهانی استاندارد را استاندارد زبان مشترک جهان است عنوان کرد وگفت: رمز موفقیت در بازار های جهان منوط به رعایت اصول استاندارد ملی است.

کارگر زاده با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ی سازمان ملی استاندارد و وزارت جهاد کشاورزی از ارا ئه ی آموزشهای مورد نیاز به 33 نفر از زنان تسهیل گر بخش کشاورزی در استان خبر داد.

حاج نائبی رییس مجمع امور صنفی استان نیز با تاکید بر اینکه حضور ما در بازارهای جهانی بستگی به کیفیت محصولات تولیدی ما دارد افزود : اگر بحث کیفیت و استاندارد بودن در کالاهای ما توجه نشود بازار خود در دیگر کشور ها از دست خواهیم داد.

رییس مجمع امور صنفی استان با اشاره به وجود 35000 واحد صنفی در استان اظهار امیدواری کرد از پتانسیل این واحدها در عرصه تولید در سطح استان استفاده شود.


انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.