سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

ارتقـاء جهش 6 رتبـه اي شركت گـاز استـان زنجـان

طبق ارزیابی شاخص های HSE ستاد، گاز زنجان، با جهش 6 رتبه اي در عملكرد سال 93 در بین شرکت های گاز استاني، لوح تقدير معاون وزير نفت و مدير عامل شركت ملي گاز ايران را دريافت كرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان؛ مدير عامل اين شركت گفت: طبق ارزیابی شاخص های HSE ستاد، گاز زنجان، با جهش 6 رتبه اي در عملكرد سال 93 در بین شرکت های گاز استاني، لوح تقدير معاون وزير نفت و مدير عامل شركت ملي گاز ايران را دريافت كرد.

سعيد عسگريان با اشاره به عوامل موثر در کسب این رتبه، بهبود شاخص های ایمنی، افزایش ساعات آموزش HSE، وضعیت مطلوب سلامت کار، کنترل بهینه آلاینده های زیست محیطی، ارتقای مدیریت بحران و پدافند غیرعامل را از جمله شاخص هاي مهم در كسب اين امتياز عنوان كرد.

وی ادامه داد: این موفقیت حاصل اجرای دقیق کلیه دستورالعمل ها و مقررات جاری مربوط به HSE در تمامی سطوح، نظارت مستمر و عالی بر حسن انجام کار، دقت در صدور پروانه‌های عملیاتی، تلاش مستمر و بی‌وقفه تمامی پرسنل و مسئولیت پذیری آنان، همکاری همه جانبه واحدهای این شرکت با واحد HSE و رعایت اصول ایمنی، بهداشتی و محیط زیست بوده است.

مدير عامل شركت گاز استان زنجان، با اشاره به تلاش و اقدامات ارزشمند كاركنان شركت گاز استان زنجان در رعایت مقررات و موازین HSE، افزود: اجراي دقيق دستورالعمل هاي ارزیابی HSE پیمانکاران، ممیزی کلیه تاسیسات و مستحدثات و فعالیت پیمانکاران به صورت مستمر در طول سال، احداث و راه اندازی سایت بوزدایی و انجام عمليات اجرايي در داخل و خارج استان، اندازه گیری عوامل زیان آور فیزیکی، شیمیایی، بیولوژیکی و ارگونومیکی، از جمله سرفصل هاي فعالیت HSE بوده است.

عسگری اضافه کرد:بررسی و مدیریت بر فاکتورهای بیماری‌زا در محیط کار و آلاینده‌های زیست محیطی در جامعه، پیگیری مستمر در رفع نشتی از علمک ها در سطح استان، لزوم گذراندن دوره‌های HSE توسط نیروهای پیمانکار، انجام ادواری معاینات پزشکی کارکنان رسمی، قرارداد مستقیم و پیمانکاران، برگزاری سمینارهای ارگونومی و انجام پروژه ارگونومی ایستگاه کاری همه كاركنان، پیش بینی نماینده HSE در کلیه پیمانهای اجرایی، عملکرد مناسب در بخشهای مختلف، بازرسی دوره ای از تأسیسات، بازرسی و نظارت بر فعالیت کلیه پیمانکاران و فرهنگ سازی در جامعه، برگزاری مانورهای متعدد جهت افزایش میزان آمادگی پرسنل عملیاتی در مقابله با بحران و حوادث و برگزاری جلسات متعدد با نظام مهندسی و تجزیه و تحلیل حوادث را از ديگر اقدامات صورت گرفته در این راستا عنوان كرد.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با استمرار در مطابقت اقدامات انجام شده با استراتژی های تدوین شده در رعايت موازين بهداشت، ايمني و محيط زيست، شاهد كسب رتبه هاي برتر و فراهم نمودن شرايط لازم براي ارائه هر چه بهتر خدمات به شهروندان عزيزمان را فراهم آوريم.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: ارتقاء ، گاززنجان ، شرکت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.