سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سعودی‌ها کودک یمنی برنده جایزه ناسا را سوزاندند! + عکس

کودک 12 ساله یمنی که سه سال قبل در یک مسابقه برگزار شده توسط ناسا مقام اول را کسب کرده بود، در حملات سعودی‌ها به مراسم عروسی سنبان ـ ذمار، به شدت مجروح شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله قیس السنبانی کودک یمنی درمسابقات بین المللی علوم کاربردی و پروژه‌های کوچک و نوآورانه که درسال 2012 توسط سازمان هوانوردی و فضایی ناسا به میزبانی دهلی نو پایتخت هند برگزار شده بود، جایزه بزرگ و مقام نخست را کسب کرد.

در این مسابقات بیش از 15 پژوهشگر از نقاط مختلف جهان مشارکت کرده بودند، عبدالله قیس السنبانی ماشین کوچکی اختراع کرده بود که با انرژی خورشیدی و جایگزینی کار می‌کند.

السنبانی پس از چند هفته عازم واشنگتن شد و در بزرگ‌ترین سازمان فضایی جهان دوره آموزشی گذراند.
وی اخیراً در حمله جنگنده سعودی به مراسم عروسی در سنبان ـ ذمار دچارسوختگی شدید شد و اینک برای درمان در اردن بسر می‌برد این در حالی است که پدربزرگ و مادربزرگش و نیز دایی‌ها و خاله‌اش و بسیاری از پسردایی‌هایش در این حمله کشته شدند.

منبع: العالم

انتهای پیام/
برچسب ها: سعودی ها ، کودک ، ناسا ، جایزه ، یمن ، مجروح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۴۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۴
خدا این ها رو لعنت کنه اگر قابل هدایت نیستن
ناشناس
۲۳:۲۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۴
به عبارت های پایین عکس ها دقت کنید: هدیه ی ناسا، هدیه ی سعودی؛ حال اگر این گزینه ها را با مسلمان(!) بودن سعودی ها کنار هم بگذاریم، به چه نتیجه ای می رسیم؟
می بینید، دشمن زیرکانه از هر حادثه ای برای لطمه زدن به آبروی مسلمانان و خرید آبروی نداشته برای خودش بهره می برد. آیا وقت آن نرسیده که ما هم با اقدامات حساب شده و زیرکانه پاسخی در خور به این شیطنت های دشمن بدهیم؟
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۴
اینم از هدیه ی دربار ال سعود