سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از شهر موشکی سپاه + عکس

برای نخستین بار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فقط به رسانه ملی اجازه تصویربرداری از یکی از پایگاه های موشکی در دل کوه را داد .

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ برای نخستین بار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فقط به رسانه ملی اجازه تصویربرداری از یکی از پایگاه‌های موشکی در دل کوه را داد .

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران اعلام کرد: پایگاه‌های موشکی ما در اعماق ۵۰۰ متری زمین آماده مقابله با تهدیدهای دشمنان هستند . سردار سرتیپ امیرعلی حاجی زاده گفت: پایگاه‌های زیرزمینی موشک‌های دور برد جمهوری اسلامی ایران در همه استانها و شهرهای این مرز و بوم مستقر و آماده هستند و در اعماق 500 متر زیر کوه‌های بلند قرار دارند.






فرمانده نیروی هوافضا سپاه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در میان کشورهای ناامن از ثبات کامل برخوردار است افزود: این نتیجه تلاش شبانه روزی همه نیروهای مسلح از سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی است و ملت ایران مطمئن باشد دشمن هیچ کاری از پیش نمی‌برد.وی تأکید کرد: ایران آغاز کننده هیچ جنگی نیست اما اگر اشتباهی از بیگانه سر زند، پایگاه‌های موشکی از اعماق زمین مانند آتشفشان فوران می‌کند و این برای دشمن خانمان سوز است.فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان از برگزاری رزمایش گسترده در آینده‌ای نزدیک خبر داد.











برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۴۱ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
مرگ بر آمریگا
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۸ مهر ۱۳۹۴
باعث افتخار و مباهات است .خسته نباشید.
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۴
درود به رزمندگان اسلام که به خوبی و با قدرت از کشور عزیز ایران دفاع می کنند.