سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

مساله کودک باید مساله هر روز جامعه ما محسوب شود

در آخرین روز از هفته ملی کودک اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در نشستی صمیمانه با استاندار خراسان رضوی دیدار کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ استاندار خراسان رضوی در این نشست صمیمانه با بیان اینکه مساله کودک باید مساله هر روز جامعه ما محسوب شود گفت: موضوعات مرتبط با کودکان و نوچوانان به عنوان آینده سازان کشور همواره مورد توجه مسوولان و برنامه ریزان بوده است.

علی رضا رشیدیان افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خاستگاه مناسبی برای شکوفایی استعداد فرزندانمان است که باید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های فرهنگی استان برای فراگیری خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، گفت: نهادهای فرهنگی و خدماتی باید با هم افزایی در این راستا تلاش کنند.

استاندار خراسان رضوی خاطر نشان کرد: باید فرهنگ مطالعه و توجه به پژوهش در جامعه هدف کانون تقویت شود تا از این طریق هرم فرهیختگی جامعه و شاخص فرهنگی ارتقا یابد.

رشیدیان با بیان این که کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز ظرفیت خوبی در محلات هستند که باید از این پایگاه ها نیز در راستای اهداف آموزشی، استعداد یابی و تربیت نیروی انسانی متعهد و انقلابی استفاده کرد؛ خواستار تقویت تعامل تمامی دستگاه ها و نهادها برای این منظور شد.

وی در پایان قول مساعد داد تا برای توسعه فعالیت های کانون از طریق دستگاه های مرتبط دستورات لازم را صادر کند.

مدیر کل کانون خراسان رضوی در این دیدار ضمن تشکر از استاندار به خاطر وقت و ارزشی که برای کودکان قائل شدند در مورد 43 مرکز ثابت، سیار و پستی کانون در سطح استان و همچنین معرفی فعالیتهای 42 گانه فرهنگی، هنری، ادبی و علمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توضیحاتی ارائه کرد و گفت: کانون فضای شور و اشتیاق کودکی و تفکر و اندیشه نوجوانی است.

جواد محقق نیشابوری افزود :مربیان کانون با مهارت و خلاقیت بالا و منحصر به فرد، دلسوزانه برای اعضا تلاش می کنند و امروز تعدادی از این اعضا اینجا جمع شده اند تا با زبان خودشان،‌خواسته هایشان را با بالاترین مقام اجرایی استان مطرح کنند.

در ادامه اعضا از کمبود مراکز در مشهد ، کمبود کتاب، کمبود وسایل بازی و سرگرمی در مراکز مشهد گفتند و تاکید همه بچه ها این بود که کانون فضای بسیار صمیمی و خوبی برای رشد هنری و ادبی ما و شکوفا شدن خلاقیت های ماست.


انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.