سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

امنيت موجود در كشور حاصل وجود فرهنگ عاشورایی است

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاكيد بر اتخاذ تمهيدات ويژه انتظامی و ترافيكی در ايام محرم گفت: امنيت موجود امروز در كشور حاصل وجود فرهنگ عاشورایی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردارصالحی گفت : نيروي انتظامي همگام با اين پويش عظيم مردمي ضمن گراميداشت حماسه عظيم و باشكوه الهي عاشورا، اعتقاد دارد كه حركت‌هاي عاشورايي بايستي بيانگر و تقويت كننده پيام جهاد، ايثار، شهادت و ترجمان اسلام ناب محمدي (صلي عليه و آله و سلم) باشد.

وي با تاكيد بر اينكه امنيت موجود حاصل وجود فرهنگ عاشورايي است افزود: يكي از مصاديق فرهنگ عاشورايي ، عزاداري پرشور مردم استان در ايام محرم مي باشد كه بازتاب جهاني پيدا كرده است.

فرمانده انتظامي استان زنجان با تاكيد بر برنامه ريزي براي برگزاري مراسمات ايام محرم گفت : نيروي انتظامي با کمال افتخار در راستاي تأمين نظم و امنيت و خدمتگزاري به مردم قدرشناس و ولايي با مشارکت و همراهي قاطبه عزاداران عزيز انجام وظيفه خواهد کرد.

وي با اشاره به حادثه منا گفت: سالگرد قيام اباعبدا... (ع) اين بار علاوه بر يادآوري خاطره شهادت فرزند رسول خدا صلي الله عليه و آله و سلم با حادثه اي همراه گشته که دل شيعيان و مسلمانان جهان را به درد آورده است.

اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد:ماموران انتظامي و راهنمايي و رانندگي با تلاش بي وقفه و همكاري مردم و اعضاي هيئت هاي مذهبي کوشش خواهند کرد با برقراري نظم و امنيت و سهولت در تردد خودروها، برشکوه و عظمت مراسم عزاداري در سراسر کشور بيفزايند.

صالحي با اعلام اينكه در حركت دستجات عزاداري بايد طرح هاي ترافيكي و امنيتي مد نظر بوده واجرا شود تصريح كرد : خدمت در راه امام حسين (ع ) خدمت عاشقانه است .

فرمانده انتظامي استان بر اتخاذ تمهيدات ويژه ترافيكي براي حركت دسته عزاداري حسينيه اعظم زنجان تاكيد و گفت:يكي از اقدامات قابل توجه پليس در نظم بخشي به هيئت هاي عزاداري و برگزاري هرچه باشکوهتر سوگواري ها، انتخاب افراد واجدالشرايط از درون خود هيئت هاي مذهبي به عنوان همياران محرم است.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان در ادامه بر رعايت نظم و توجه به اطلاعيه هاي نيروي انتظامي جهت برپايي مطلوب و بهينه مراسم عزاداري با رعايت حقوق شهروندي تاكيد كرد.



انتهای پیام/ی

برچسب ها: امنیت ، کش.ر ، عاشورا ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.