سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

تشدید نظارت بر واحدهای صنفی در ریگان

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت ریگان گفت: در راستای تشدید نظارت ها بر بازار ریگان و صنوف مختلف 8 واحد صنفی متخلف پلمپ شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ پرویز جلالی افزود: این واحد های صنفی به دلیل گرانفروشی، درج نکردن قیمت و صادر نشدن فاکتور،ونداشتن پروانه کسب پلمپ و جریمه شدند.

وی تصریح کرد: طرح نظارتی مهرماه که از اوایل مهر درشهرستان ریگان آغاز شده است توسط دو اکیپ در صبح و عصر انجام می شود.

رئیس اداره صنعت معدن وتجارت ریگان بیان داشت 60واحد صنفی نیز در این بازرسیها به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

جلالی اظهار داشت: در این طرح نظارتی که با همکاری نمایندگان صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه اتاق اصناف، فرمانداری، شهرداری و شبکه بهداشت اجرا می شود، از واحدهای صنفی در سطح شهر بازرسی و با واحدهایی که تخلفاتی از قبیل گرانفروشی، نبود درج قیمت، صدور فاکتور و غیره داشته باشند برخورد وبه تعزیرات حکومتی معرفی می شوند.

وی گفت به منظور جلب مشارکت های مردمی دو پارچه نوشته در ورودی و خروجی بلوار شهرستان نصب شده و بیش از 200 اطلاعیه در سطح شهرستان توزیع شده تامردم گزارشات و شکایات خود را اعلام کنند.

رئیس اداره صنعت معدن وتجارت ریگان از تمامی شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به صورت کتبی به اداره صنعت، معدن و تجارت یا اتاق اصناف و با تلفن 124 در میان بگذارند تا حداکثر در 24 ساعت بررسی های لازم انجام و نتیجه اعلام شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: تشدید ، نظارت ، ریگان ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.