سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

بازنگری سند راهبردی سازمان منطقه آزاد قشم

مشاور عالی مدیرعامل در امور راهبردی و توسعه سازمانی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: سند راهبردی سازمان منطقه آزاد قشم بازنگری می شود .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس؛ میثم رفیع پرهیزکار افزود: این بازنگری باتوجه به تغییرات بنیادی در شرایط سیاسی و اقتصادی حاکم بر دنیا و منطقه و رویکرد مدیرعامل این سازمان در لزوم بهره برداری موثر از ظرفیت های ممتاز جزیره قشم انجام می شود.

وی گفت: سند اولیه راهبردی این سازمان سال۱۹۹۴به وسیله یک شرکت سوئدی تدوین شد.

مشاور عالی مدیرعامل در امور راهبردی و توسعه سازمانی و مدیر طرح برنامه ریزی استراتژیک استقرار نظام مدیریت استراتژیک سازمان منطقه آزاد قشم افزود: این سند راهبردی اکنون نیازمند بازنگری با رویکرد مباحث اقتصادی، اجتماعی و تاکید بر مزیت های اصلی جزیره به ویژه حوزه انرژی است.

میثم رفیع پرهیزکار گفت: برای بازنگری سند راهبردی سازمان منطقه آزاد قشم کمیته های تخصصی به تفکیک حوزه های کلیدی در حال سازماندهی است و اتاق فکر سازمان نیز با بهره گیری از بهترین صاحب نظران کشور در زمینه های مختلف اعم از صنعت، جامعه شناسی، گردشگری، اقتصادی، کشاورزی، مدیریت و برنامه ریزی تشکیل شده است.

وی افزود: به منظور ایجاد ضمانت اجرای برنامه های راهبردی باید شبکه های داخلی سازمان از جمله نظام ارزیابی عملکرد، آموزش و توسعه، نظام انگیزشی و جبران خدمات نیز با راهبردهای سازمان، همسوسازی و توسط مدیریت ارشد سازمان پشتیبانی شود.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.