سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قناعتی :با بارگذاری جدید تهران مخالفیم

عضو هیئت رئیسه شورای شهر گفت: تهران در زیر ساخت‌ها با مشکلات جدی مواجه است از این رو با هر گونه بارگذاری جدید مخالفیم.

ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای شهر در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به طرح پیشنهادی شهر جدید در تهران اظهار کرد: در حال حاضر مورد انتقاد افراد دانشگاهی معماری و شهر سازی در توسعه جمعیت شهری هستیم که تهران  ظرفیت بیشتر از این جمعیت را ندارد و نباید ساخت و ساز بیشتری انجام شود.

وی افزود: آیا افرادی که این موضوع را مطرح کرده‌اند  به زیر ساخت‌ها اندیشیده‌اند؟
 
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل  با بیان اینکه با کمبود منابع آب در تهران مواجه هستیم ،تصریح کرد: متاسفانه مشکل آب در تهران جدی است و آب تهران از آب‌های زیر زمینی تامین می‌شود و البته در سایر زیر ساخت‌ها برق، گاز نیز با مشکل مواجه هستیم.

قناعتی با بیان اینکه تهران ظرفیت بارگذاری جدید را ندارد ،بیان کرد: ترافیک و آلودگی معضلات تهران محسوب می‌شود و نشان از آن دارد که این شهر ظرفیت جدید برای بارگذاری ندارد.

عضو پارلمان  شهری تاکید کرد:   دولت گذشته بر کاهش جمعیت تهران تمرکز کرده بود و دولت فعلی برنامه‌ای برای ایجاد شهر جدید دارد که این موضوع با حرکت در مسیر چشم انداز 20 ساله متغایر است.

وی با بیان اینکه هر گونه بارگذاری مخالف هستیم ،گفت: تهران به نقطه انفجار رسیده و با هر گونه مولفه‌ای که موجب افزایش جمعیت باشد مخالف هستیم.

 قناعتی تاکید کرد: احداث شهر جدید موجب افزایش جمعیت و افزایش تعداد بیکاران و مشاغل کاذب می‌شود که این موضوع به ضرر نظام است و نباید تا شعاع 200 کیومتری شهر یا شهرک جدیدی احداث شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.