سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار باشگاه استقلال

کاروان تیم فوتبال استقلال فردا ظهر برای رویارویی مقابل تیم پدیده راهی مشهد می شوند.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آبی پوشان پایتخت امروز ساعت ۱۵ در زمین شماره ۲ پشت درهای بسته تمرینات خود را دنبال خواهند کرد و قرار است کاروان تیم استقلال فردا ظهر برای رویارویی مقابل تیم پدیده در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر راهی مشهد شود.

(آبی پوشان فردا تمرین نخواهند داشت )

با توجه به اینکه آبی پوشان تهرانی فردا ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه تهران را به مقصد مشهد ترک خواهند کرد بنابراین فردا نمی توانند در تهران تمرین داشته باشند و احتمال دارد استقلالی ها فردا یک نوبت ریکاوری را در مشهد در دستور کار خود قرار دهند.

(سرپرست سابق استقلال مهمان آبی پوشان خواهد بود )

نصراله عبداللهی سرپرست سابق استقلال نیز فردا از مهمانان ویژه آبی پوشان خواهد بود و قرار است در سفر مشهد کاروان استقلال را همراهی کند.

(تهیه خانه کرار در مراحل پایانی قرار دارد)

با توجه به هماهنگی های صورت گرفته مسئولان باشگاه استقلال در صدد تامین مسکن جاسم کرار هافبک عراقی هستند و صحبت های لازم با این بازیکن صورت گرفته و حتی کل پولی که قرار است برای مسکن کرار در نظر گرفته شود ،تهیه شده و مسئولان منتظر هستند تا مقدمات اولیه تهیه مسکن این بازیکن فراهم شود بنابراین هیچ گونه مشکلی در خصوص تامین مسکن کرار وجود نخواهد داشت.

(پرونده باربوسا همچنان در حال بررسی است )

از طرفی دیگر پرونده ریوالدو باربوسا بازیکن برزیلی آبی پوشان نیز همچنان در حال پیگیری است و احتمال دارد وضعیت این پرونده طی دو سه روز آینده مشخص شود.



انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.