سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

برگزاری مراسم تجلیل از بازنشستگان شهرداری ارومیه

مراسم تجلیل از بازنشستگان شهرداری ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ شهردار ارومیه در مراسم تجلیل از بازنشستگان شهرداری ارومیه که به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان برگزار شده بود گفت: شهرداری ارومیه در همه اقدامات برنامه های خود نگاه یکسانی به شاغلین و بازنشستگان دارد .

محمد حضرت پور، توفیق خدمت به خادمین شهرداری ارومیه را افتخار بزرگی دانست و تصریح کرد: جایگاه امروز شهر ارومیه مرهون تلاش و ایثارگری بازنشستگان است.

شهردار ارومیه با تقدیر از شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار داشت : همه تلاش شورای اسلامی و شهرداری ارومیه بر ای این است که آن طور که شایسته عزیزان بازنشسته است از آنان تقدیر و قدرانی شود.

وی با اذعان به اینکه شهرداری ارومیه در حوزه های سخت نیازمند تجارب بازنشستگان است، افزود: در توسعه و پیشرفت ارومیه از سرمایه وجود این قشر مجرب بهره می بریم.

همچنین در ادامه این مراسم محرم تیزکار، معاون اداری و مالی شهرداری ارومیه با اشاره به برگزاری هرساله این مراسم اظهار داشت: از خداوند متعال می خواهیم که روحیه مجاهدت را در کنار بازنشستگان عزیز در این ماه محرم ، تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه شهرداری ارومیه به تعداد 2020 از بازنشستگان شهرداری ارومیه ارائه خدمات می کند ، افزود: در یک سال گذشته تعداد 119 نفر از کارمندان و کارگران مجموعه شهرداری بازنشسته شدند.

تیزکار با اشاره به برنامه های تفریحی برای بازنشستگان خاطر نشان کرد: در سال گذشته تعداد 61 کاروان از بازنشستگان را به همراه خانواده هایشان به مشهد اعزام کردیم و همچنین برای استفاده عزیزان از مناطق تفریحی برنامه ریزی شده است .

معاون اداری مالی شهرداری ارومیه در پایان سخنانش از عضو شدن شهرداری ارومیه در اتحادیه صندوق مشترک ذخیره کارکنان وزارت کشور و شهردار ارومیه خبر داد و تصریح کرد: شهرداری ارومیه بعد از شهرداری تهران و کرج یکی از اعضای اصلی این اتحادیه است و از همه عزیزان برای عضو شدن در این اتحادیه دعوت به عمل می آوریم .

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدیه از خدمات همکاران بازنشسته شهرداری ارومیه تقدیر به عمل آمد.


انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.