سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

اجرای 16 هزار متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در خراسان شمالی

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت : در شش ماه نخست سال جاری 6 هزار و 836 متر اصلاح و 9 هزار و 582 متر توسعه شبکه آبرسانی در استان اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، ابراهیم علوی افزود : از 16هزار و 418 متراصلاح و توسعه ، 6هزار و 836 متر اصلاح شبکه های فرسوده با قدمت بالا بوده که در راستای کاهش هدر رفت آب ، کاهش تعداد اتفاقات ، تامین فشار مناسب و همچنین خدمامت رسانی مطلوب تر به مشترکین محترم انجام شده است .

وی افزود: در راستای آبرسانی به مناطق و منازل جدید التاسیس و معابر بازگشایی شده 9هزارو 582 متر شبکه های جدید اجرا شده است .

علوی همچنین از نصب هزار و 927 فقره انشعاب جدید آب در استان خبر داد و افزود : در همین مدت بیش از 20308 هزار متر مکعب آب در استان تامین و بین شهروندان توزیع شده است.

وی گفت: در راستای سلامت و بهداشت آب 25هزارو 523 مورد کلر سنجی در ایستگاههای نمونه گیری انجام و نتایج برای سازمانهای ذیربط ارسال شد .

وی خاطرنشان کرد : تعویض هزار و 464 مورد کنتور خراب در استان ، نوسازی هزارو 99 رشته انشعاب فرسوده ، برچیدگی لوله های فرسوده بطول 5 هزار و 789 متر ، تعویض و نصب 113 شیر آلات ، پیمایش 595 باب حوضچه شیرآلات و همسطح سازی دریچه منهولها به تعداد 84 مورد است.

گفتنی است: در حال حاضر شرکت آب و فاضلاب استان با تحت پوشش قرار دادن 21 مرکزیت در شهر بجنورد دارای 179 هزارو 380 مشترک آب است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: بجنورد ، اجرا ، اصلاح ، شبکه آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.