سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

برگزاری نشست مداحان و شاعران اهل بیت در آمل

نشست شاعران و مداحان اهل بیت در آستانه ورود به ماه محرم در شهرستان آمل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یکی از پیرغلامان اهل ‌بیت در این نشست با بیان اینکه غلام ولایت هستیم گفت: حضرت آقا بارها در مورد بعضی از اشعار و سبک‌ها نظر دادند و فرمودند هر شعر و سبکی در جلسه اهل بیت استفاده نشود که بعضی از اشعار باعث وهن مذهب می‌ شود.

یونس محسن پور همچنین به استفاده از اشعار شاعران و سبک سازهای شهر آمل برای حمایت از این شاعران و تشویق و دلگرمی آنها تاکید کرد.

این پیرغلام اهل ‌بیت با تاکید براینکه در این دستگاه زره‌ای ریا وجود ندارد تصریح کرد: در مجلس امام حسین (ع) باید کوچکی کرد تا بزرگ شد؛ باید به پیرغلامان امام حسین (ع) احترام بگذاریم و زینت جلسه اهل بیت باشیم.

محسن ‌پور افزود: با نزدیک شدن به ایام محرم متاسفانه بسیاری برای مطرح شدن دست به کار می‌شوند و یک عده برای این‌که بگویند ما خیلی می‌فهمیم و حرف برای گفتن داریم پا به این مسیر به اصطلاح "آسیب‌شناسی" می‌گذارند.

وی با اشاره به این که هرکس به صراط مستقیم هدایت شد او قطعاً از خطرات آگاهی دارد، خاطرنشان کرد: اگر کسی ادعا کرد که به صراط مستقیم امام حسین(ع) هدایت شده است بیاید و آسیب‌شناسی کند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: ساری ، مداحان ، آستانه ، محرم ، شاعران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.