سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عقد قرارداد، تماس مشکوک، معمای فوتسال

معمای پیچیده انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال که با خسوس کمی لوس شده بود با معرفی ناظم الشریفه و اتفاقات بعدی ابهام برانگیزتر شد.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  پروازهای خسوس، آمدن و نیامدن ها و ناز و ادای پیرمرد اسپانیایی که به جای فوتسالش بیشتر تیکی تاکای رفتاری داشت تا عملکردی...

بالاخره ما از خسوس دل کندیم و پس از صرف زمان بسیاری بلاتکلیفی کوه طبق معمول موش زایید و از بین گزینه های داخلی، ناظم الشریعه را به عنوان سرمربی معرفی کرد.

معرفی سرمربی در حالی بود که وحید شمسایی تمام قد با فوتسالی ها تمام کرده بود و به یکباره وحید کنار رفت و ناظم الشریعه آمد و رئیس تشکیلات فوتسال خیلی زود موضع خود را روشن کرد در یک جمله آینده پیش روی سرمربی را ترسیم کرد:

«چشم من هنوز دنبال وحید است، از ناظم الشریعه بهتر هم در ایران داریم»

تمامی این فعل و  انفعالات از اینجا سرچشمه گرفت که پس از دیدار ایران و روسیه پس از 20 روز ناظم الشریعه از تیم ملی فوتسال کناره گیری کرد.

بهانه سرمربی فوتسال تماس های مشکوک و کم کاری برخی ها...

ثابت کردن تلفن مشکوک کار سختی نیست و اینکه فردی زنگ زده به بازیکن روی نیمکت و خواسته که خودش را به مصدومیت بزند و برای تیم ملی بازی نکند، حتی اگر در حد ادعا هم باشد بسیار بزرگ است و البته اینکه سرمربی چرا نمی خواهد پیگیر ماجرای اثبات آن باشد عجیب است
اما آن روی سکه اخباری حکایت از قهر و ناز ناظم الشریعه با دلیل دیگر منتشر می شود که به طور کلی به واقعیت نزدیک تر است.

شنیده های غیررسمی از مشورت ناظم الشریعه با یکی از نزدیکان در مورد اینکه اگر به ناگاه تیم ملی را رها کنید؛ فدراسیون به سرعت با شما قرارداد می بندد و همین موضوع باعث شد که ناظم الشریعه از این مشورت یک پروسه قهر و آشتی بسازد، تا بدین شکل به هدفش که عقد قرارداد با تیم ملی فوتسال است برسد.

تمامی این احتمالات شاید از جلسه کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و افتخاری با ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال روشن شود واقعا تیکی تاکای مخوف فوتسال عجب داستانی دارد...

دنیای فوتسال ایرانی فقط یک توپ و 10 بازیکن و 2 دروازه نیست، دروازه های زیادی برای رسیدن به اهداف در فوتسال موجود است بستگی دارد کدام را انتخاب کنید.

مهم این است که راه فوتسال ما به بیراهه است و مدیریت قرص و محکمی آن را هدایت نمی کند.

دسته و باندهای مختلف در تصمیم گیری ها تاثیر گذارند و سرنوشت فوتسال را قویترها رقم می زنند اما نتایج هنوز بی رمق است و ما سالهاست اگر زمین نخوردیم اما در جا می زنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.