سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بائرمن: بسکتبال ایران شانس زیادی برای المپیکی شدن دارد/ سرمربیگری ایران افتخار بزرگی است

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در گفت‌وگویی با سایت فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) از شانس زیاد ایران برای حضور در المپیک ریو سخن گفته است.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت فیبا در گفت‌وگویی با درک بائرمن به تشریح بخت ایران برای حضور در المپیک 2016 ریو پس از ناکامی در جام ملت‌های آسیا و نرسیدن به فینال این رقابت‌ها پرداخته است. 

در این گزارش به نقل از بائرمن نوشته شده است: پس از کسب عنوان سوم جام ملت‌های آسیا، ایرانی‌ها از حضور در المپیک ناامید شده‌اند اما ایران، فیلیپین و ژاپن، همچنان شانس برای صعود به بزرگترین رویداد ورزشی جهان را دارند. وقتی که کشوری مثل ایران در چهار دوره قبلی این رویداد سه بار قهرمان شده و صاحب تیمی با تجربه است تنها تکرار قهرمانی برای ایرانی‌ها پذیرفتنی است.  

در ادامه آمده این گزارش از زبان سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران نوشته شده: هنوز شانس بزرگی برای رسیدن به المپیک ریو را دارند. ما در مسابقات قهرمانی آسیا سوم شدیم اما مطمئنیم که این تیم با پتانسیلی‌ که دارد می‌تواند سال آینده یکی از سهمیه‌های المپیک را بگیرد.

بائرمن همچنین به سایت فیبا گفته است: ما در دیدار برابر کره جنوبی حامد آفاق را از دست دادیم. او آسیب دید و نتوانست کارش را ادامه دهد. پس از آن در بازی برابر چین جواد داوری را به دلیل مصدومیت از دست دادیم. از دست دادن دو بازیکن کلیدی تاثیر زیادی بر عملکرد تیم ما داشت. من تاکید می‌کنم که بازیکنانم به خوبی جنگیدند و من از عملکرد آنها رضایت کامل دارم.

در پایان هم سایت فدراسیون جهانی درباره ادامه کار سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران از وی پرسیده و بائرمن توضیح داده است: قراردادم تمام شده اما دوست دارم کارم را با فدراسیون بسکتبال ایران ادامه دهم چون بازیکنانم را دوست دارم. سرمربیگری تیم ملی بسکتبال ایران برای من افتخار بزرگی است. 

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.