سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج ؛

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همایش شیرخوارگان حسینی در روز جمعه 24 مهرماه در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حجت الاسلام سید نورالله جنتی‌پور ، اظهار داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در ایام محرم ویژه برنامه‌هایی را در سطح استان اجرا می‌کند.

وی از اعزام مبلغان به بقاع متبرکه، اجرای ویژه ‌برنامه‌های مختلف به مناسبت ماه محرم و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و ایران با وفای ایشان در بقاع متبرکه و مساجد این استان خبر داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در این استان، گفت: همایش شیرخوارگان حسینی در روز جمعه 24 مهرماه مصادف با دوم محرم در این استان برگزار می‌شود.

جنتی‌پور خاطرنشان کرد: این همایش در حسینیه ثارالله یاسوج، مسجد شهیدان گچساران، حسینیه ثارالله بهمئی، امام‌زاده شاه زینعلی(ع) باشت، امام‌زاده امیر ولی(ع) چرام، امام‌زاده سید محمد(ع) سی سخت و امام‌زاده آقا میر(ع) در دهدشت روز جمعه 24 مهرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: تجمع شیرخوارگان حسینی ساعت 8 صبح به صورت همزمان در شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همایش شیرخوارگان حسینی همه ساله در نخستین جمعه ماه محرم با هدف رساندن پیام مظلومیت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ی
برچسب ها: همایش ، شیرخوارگان ، حسینی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.