سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورحیدری پشت کروش درآمد

منصور پورحیدری برخلاف پرویز مظلومی، تساوی تیم ملی مقابل عمان را نتیجه ای مناسب می داند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ منصور پورحیدری در حاشیه تمرین امروز استقلال درباره دلیل غیبت های مکررش و شایعه اختلاف با مظلومی گفت: «هی مشکلی با کادر فنی ندارم و این موضوع صحیح نیست. مظلومی و دستیارانش من را دریبل زده و به من نگفته بودند تمرین از بعد از ظهر به ظهر تغییر پیدا کرده. به همین دلیل حتی یک بار بعد از ظهر به زمین شماره دو آمدم و تازه متوجه شدم که ساعت تمرین عوض شده است.»
مظلومی درباره وضعیت استقلال هم گفت: «بازیکنان در این چند روز تمرینات خوبی انجام داده اند. امیدوارم بعد از بازی فردا، ملی پوشان شاداب و سر حال به تمرین برگردند تا بتوانند با صلاحدید کادر فنی مقابل پدیده بازی کنند.»
پورحیدری برخلاف پرویز مظلومی و بسیاری از مربیان ایرانی از نتیجه ای که مقابل عمان گرفته ایم تمجید می کند و می گوید: «در خانه حریف یک امتیاز گرفتن خوب است. ما یک امتیاز حساس را از عمان گرفتیم.»
او حتی می گوید اردوهای تیم ملی باید بلند مدت تر هم باشد: «به نظرم برای کروش 20 روز کم است و باید اردوها 30 تا 40 روز باشند تا تیم بتواند نتایج لازم را بگیرد. امیدوارم تیم ملی بتواند همیشه با تیم های بزرگ بازی کند و به آن چیزی که می خواهد برسد.»


منبع: خبرانلاین 


انتهاغی پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.