سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

بازدید وزیر راه از پروژه تقاطع غیرهم‌سطح شهرداری قائم‌شهر

وزیر راه و شهرسازی از پروژه نخستین تقاطع غیرهم‌سطح شهرداری قائم‌شهر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، وزیر راه و شهرسازی گفت: مازندران از استان‌های پر ترافیک کشور است که باید به راه‌های مواصلاتی این منطقه توجه جدی شود.

وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از پروژه تقاطع غیرهم‌سطح الغدیر اظهار کرد: مازندران از شهرهای پر ترافیک کشور است که باید به راه‌های مواصلاتی این منطقه توجه جدی شود.

عباس آخوندی با اشاره به اینکه تاکنون 72 کیلومتر از تکمیل و تعریض محور فیروزکوه به سمت قائم‌شهر انجام شده است، افزود: تعریض و بهسازی 12 کیلومتر دیگر از این پروژه باقی مانده است که با توجه به تخصیص بودجه مورد نیاز،تا پایان امسال این پروژه به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های تقاطع غیرمسطح الغدیر، تقاطع غیرهم‌سطح سه راه شهید مهدوی و تقاطع میدان جانبازان در دستور کار قرار می‌گیرد، افزود: با در نظر گرفتن اعتبار لازم، این پروژه‌ها با تفکیک اهمیت در دستور کار قرار می‌گیرند.

عملیات ساخت نخستین تقاطع غیرهم‌سطح شبدری شمال کشور در سه راهی سوادکوه معروف به سه راه الغدیر سال 1391 در قائم‌شهر آغاز به کار کرد.

همچنین برای اجرای تقاطع غیرهم‌سطح الغدیر بیش از 30 هزار مترمربع تملک اراضی و رفع معارض انجام شده است و اعتباری بالغ بر 130 میلیارد ریال برای تملک این املاک غرامت پرداخت شد و بالغ بر 90 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه صرف شده است.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: بازدید ، پروژه ، نخستین ، وزیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.