سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشارزاده: گودرزی شخص توانمندی را انتخاب خواهد کرد

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: به طور کلی نمی‌دانم چه فردی قرار است به عنوان جایگزینی من انتخاب شود اما در هر صورت گزینه وزیر ورزش و جوانان فردی توانمند خواهد بود.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص برکناری‌اش از استقلال اظهار کرد:در هر صورت باید بگویم دو شغله بودنم مانع از ادامه فعالیتم در استقلال خواهد بود و منت تابع تصمیمات وزیر ورزش و جوانان هستم.
 
وی ادامه داد:در گذشته نیز چندین بار پیشنهاد جدایی ام از استقلال را مطرح کرده بودم و در حال حاضر امیدوارم فردی مطمئن و کارآمد با نظر وزیر ورزش و جوانان و سجادی معاون ورزش قهرمانی انتخاب شود و هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
 
افشارزاده عنوان کرد:خوشحال هستم که در این مدت توانسته ام برای استقلال کاری انجام دهم و باید بگویم در حال حاضر تا جایی که در استقلال حضور داشته باشم تمام توانم را برای رسیدگی به امورات باشگاه به کار خود خواهم گرفت.
 
وی در خصوص اینکه گفته می شود توفیقی یکی از گزینه‌های مدیر عاملی استقلال است بیان کرد:به طور کلی این موضوع را رد می کنم و باید بگویم توفیقی فردی توانا و تخصص زیادی در کارش دارد و مدیری توانمند و در دوره گذشته هیئت مدیره باشگاه فردی موثر بوده است، اما هرگز به عنوان گزینه مدیریت باشگاه تا به امروز مطرح نشده است.
 
مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که چه فردی جایگزین مدیر عاملی خواهد شد اظهار کرد:اطلاعی در این زمینه ندارم و نمی‌دانم چه کسی قرار است انتخاب شود، در هر صورت گودرزی وزیر ورزش و جوانان فردی توانمند و کارآمد را برای استقلال انتخاب خواهد کرد.
 
وی در خصوص وضعیت مسکن جاسم کرار توضیح داد:با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار است مبلغ 50 میلیون تومان را برای تهیه مسکن کرار در نظر بگیریم و به طور حتم مسئولان پیگیر این موضوع هستند تا طی امروز و فردا خانه کرار را تهیه کنند تا این بازیکن با آرامش به کار خود ادامه دهد.
 
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اسپانسر جدید توضیح داد: در حال سبک دست حامی مالی  باشگاه نسبت به جذب یک اسپانسر جدید اقدام کرده و باید بگویم با اسپانسر جدید وارد مذاکره شده ایم و قرارداد اولیه فی مابین استقلال و شرکت مورد نظر تهیه شده و این مساله باید به تایید گودرزی وزیر ورزش و جوانان برسد و در صورت تایید می توانیم قراردادمان را با این شرکت ثبت کنیم به طور کلی با اسپانسر جدید مبلغ 24 میلیارد به توافق رسیده‌ایم.
 
وی در خصوص پولی که قرار است وزارت ورزش و جوانان به صورت قرضی به حساب باشگاه واریز نماید گفت: به طور کلی در ابتدای فصل وزارت ورزش و جوانان مبالغی را به عنوان قرضی در اختیار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار داده است و در حال حاضر قرار است مبلغ 400 میلیون تومان دیگر طی امروز و فردا به حساب باشگاه واریز شود تا این پول صرف بخشی از بدهی های باشگاه شود.
 
افشارزاده با حضور در مراسم استقلال از ناشنوایان توضیح داد: به طور کلی باید بگویم حضور ارزشمند ناشنوایان در مسابقات باعث شده که این ورزشکاران افتخار بزرگی را برای ورزش مملکت ما به ثمر برسانند و جا دارد تبریک ویژه‌ای بابت این پیروزی به این افراد، فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان و همچنین خانواده ورزشکاران بگویم و به نظر من بهتر است این ورزش در کشور ترویج پیدا کند و نکته قابل توجه این است که ورزشکاران ناشنوایان با وجود نداشتن یک عضو توانسته‌اند سربلند از مسابقات بیرون بیایند و باید آنها خودشان را باور کنند و بدانند در جامعه از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.
 
وی افزود: باید به ورزشکاران ناشنوا اهمیت ویژه‌ای داده شود تا آنها نیز بدانند ناشنوا بودن دلیل نمی‌شود گوشه نشینی کنند و با تلاش‌های فراوان پیروزی‌های خود را بیشتر کنند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.