سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج ؛

اعزام 500 مبلغ دینی در ماه محرم به نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 500 مبلغ دینی به نقاط مختلف این استان در ماه محرم اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛حجت الاسلام سید جعفر مرتضوی افزود : تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در ایام محرم اجرای ویژه برنامه‌هایی را تدارک دیده است.

وی گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد جهت تبیین و ترویج فرهنگ عاشورایی برنامه‌هایی را در ایام محرم در سطح این استان اجرا و برگزار می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از اعزام مبلغان دینی به این استان در ماه محرم خبر داد و افزود: در ماه محرم 500 مبلغ دینی به استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام می‌شوند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: این تعداد مبلغ دینی در ایام محرم به مساجد و هیئت‌های مذهبی جهت انتقال مفاهیم ارزشی و دینی به مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: اعزام مبلغان دینی به نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد در ایام محرم با هدف تبیین و ترویج فرهنگ عاشورایی در بین مردم و به ویژه نسل نوجوانان و جوانان انجام می‌گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همایش شیرخوارگان حسینی از سوی هیئت‌های مذهبی نیز در ایام محرم در شهرها و نقاط مختلف این استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام /ش
برچسب ها: ماه محرم ، مبلغ ، مساجد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.