سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد

دریادار فدوی: کشتی‎های شبیه‌ساز دشمن را در 50 ثانیه غرق می‎کنیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اهداف شبیه‌ساز کشتی‌های دشمن که برای شلیک انتخاب می‌شود در 50 ثانیه غرق خواهند شد.

دریادار پاسدار "علی فدوی " فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره توانمندی نیروی دیایی سپاه در مقابله با اهداف خارجی اظهارداشت: اهدافی که به مثابه اهداف خارجی (شبیه‌ساز کشتی‌های آمریکایی) برای شلیک انتخاب می‌شود در 50 ثانیه غرق می‌گردد.

وی با اشاره به توانمندی سپاه در انهدام ناوهای جنگی در مدت کوتاه و شعاع عملیاتی بالای "ندسا" در خلیج فارس گفت: در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز که شعاع دریا بالاست، نیروی دریایی سپاه آماده است که با آمریکایی‌ها در یک نبرد رویارو قرار بگیرد و قطعا ما در نبرد با آمریکایی‌ها پیروز خواهیم بود.

 فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه ما دست برتر را در خلیج فارس داریم و به همین خاطر آمریکایی‌ها با ما وارد جنگ نمی‌شوند، گفت: آمریکایی‌ها هیچگاه نمی‌توانند الزامات اقدام نظامی علیه ایران را فراهم کنند و ضد ایران اقدام نظامی کنند.

وی با اشاره به قدرت بازدارنده انقلاب اسلامی و پذیرفتن این قدرت از سوی آمریکایی‌ها خاطر نشان کرد : آمریکا قبل از هر اقدامی خسارت و نفع را برآورد و بررسی می‌کند و اگر بداند خسارت بیشتر از سود است آن اقدام را انجام نمی‌دهد و ما هم همواره توانمندی دفاعی خود را افزایش می‌دهیم.


انتهای پیام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۵۶ ۲۰ مهر ۱۳۹۴
بذار موشک برسه مقصد بعد بهت میگیم فعلا تو راهه
ناشناس
۱۱:۳۱ ۲۰ مهر ۱۳۹۴
برد موشک عماد چی شد؟
ناشناس
۱۰:۲۱ ۲۰ مهر ۱۳۹۴
زنده باد دلاور مردان سپاه و ارتش خمینی انشاءالله نابودی کفر و جاهلیت و تکفیر جهانی به دست شما غیور مردان و ما ملّت رشید مسلمان ایران نابود شوند و جهانی با عقلانیت و انسانیت به رهبری رهوان اصلی نبوی و علوی جهان را اداره کنند
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۰ مهر ۱۳۹۴
بدانیم دفاع در جمهوری اسلامی ایران اصل است
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۰ مهر ۱۳۹۴
بدانیم دفاع درجمهوری اسلامی ایران اصل است