سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فقدان برنامه مشخص تعطیلات در تراکتورسازی/ تراکتور در پارکینگ

برگزار نکردن بازی‌های تدارکاتی و نداشتن اردو این ابهام را به وجود آورد که چرا تیم تراکتور از تعطیلات استفاده نکرد؟

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با توجه به حضور تیم ملی امید و بزرگسالان در مسابقات غرب آسیا و انتخابی جام جهانی 2018 تعطیلات بلندمدتی گریبان تیم‌های لیگ برتری را گرفت.

تعطیلاتی که گرچه می‌تواند به سود یا زیان فوتبال باشگاهی ما باشد آنچه مهم بوده اینکه این تعطیلات وجود دارد و این باشگاهها هستند که از تعطیلات به نحو احسن استفاده کرده و تیم را در شرایط مسابقه نگه دارند.

** تراکتوری‌ها در تعطیلات

در حالی که همه تیم‌ها با پدیده تعطیلات بلند مدت با برنامه‌ریزی‌های مدون و تعیین‌شده خود را وفق داده‌اند اما این تراکتوری‌ها هستند که برنامه مشخصی نداشته و فقط در تبریز مانده و به تمرینات آنی و تک بازی تدارکاتی بسنده کرده‌اند.

غالبا تیم‌ها برای دوری از حاشیه از شهر خود بیرون رفته و ضمن تقویت روحی بازیکنان و انجام دیدار تدارکاتی سعی در یافتن نقاط ضعف خود می‌نمایند اما در این میان تراکتور هم چنان بدون برنامه و بی‌هدف مانده و اگر برنامه‌ریزی نداشته باشد و رنج و سختی محتمل نشود نمی‌تواند در دیدارهای پیش‌رو موفق شود اصلاح ادبی که نابوده رنج گنج میسر نمی‌شود، به این مضمون پرداخته اگر تراکتور هم چنان ساکن باشد هیچ موفقیتی عایدش نمی‌شود و نمی‌تواند در لیگ باقی بماند.

** سخنی با دست‌اندرکاران تراکتور

تراکتور تیمی پرطرفدار و یکی از تیم‌های مطرح فوتبال کشورمان است که بدون برنامه‌ریزی نمی‌تواند در قالب شخصیت یک قهرمان جلوه کند پس برنامه‌ریزی و ساختن و تقویت تیم می‌تواند انگیزه تیم را صد چندان کند اردوهای کوتاه مدت می‌تواند بازیکنان را در شرایط مسابقه قرار دهد و دیدار تدارکاتی خوب ضامن رونق این تیم و کم‌شدن حاشیه‌هاست.

یک تیم با موفقیت در دو بازی می‌تواند حواشی خود را به حداقل برساند اما یک یا چند باخت سکان مدیریتی و فنی این تیم را متزلزل می‌کند، پس مدیران که چشم‌ و‌ دل هواداران خوب و پرشور تبریزی به این تیم دوخته شده است به فکر تراکتور باشید و این تیم را دریابید چون تعطیلات است پس خود را باید با شرایط وفق داد چون تعطیلات برای همه تیم‌ها است.وهنرمدیران، نحوه استفاده کردن از تعطیلات است.

** سود و زیان تعطیلات

شاید حرف های زیادی در خصوص سود و زیان تعطیلات زده شده باشد، اما چگونگی استفاده از این تعطیلات موضوع گزارش ما بوده است. که به هنر مدیران و کادر فنی  تیم‌ها بر می‌گردد.

کاظم شهریاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما در خصوص برنامه‌های تراکتورسازی در تعطیلات اظهار کرد: بدون شک تراکتورسازی یکی از تیم‌های با برنامه فوتبال کشورمان بوده و از تعطیلات خود به درستی بهره برده است.

وی در ادامه افزود: اینکه تیم چرا از تبریز خارج نشده و به اردو نرفته است به تشخیص سرمربی تیم بوده و همه  برنامه‌های تونی در تعطیلات اجرا شده است.

شهریاری در خصوص برگزار نکردن دیدارهای فراوان تدارکاتی نیز عنوان کرد: ما یک دیدار تدارکاتی با هرماس داشته‌ایم که به تصویب روحیه بازیکنان کمک کرده است که این هم به تشخیص کادر فنی بوده است اگر کادر فنی درخواست دیدارهای بیشتری می‌کرد بدون شک برنامه‌ریزی می‌شد.

مدیر رسانه‌ای سرخپوشان تبریز بیان کرد: یک سرمربی تشخیص می‌دهد و صلاح می‌داند که تیم به اردو برود و یک سرمربی مصلحت را درآن می‌بیند که تیم در شهر خود باقی‌مانده و به تمرین بپردازد.

وی در پایان یادآور شد: ما در این تعطیلات روحیه لازم راکسب کرده‌ایم که بهتر مقابل حریفان به میدان برویم.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۰ مهر ۱۳۹۴
توني صد سال ديگه نميتونه تيم پارسال رسولو جمع كنه
توني و عباسي جفتشون تو خيانت به تراختور مقصرند
توني بوي دلار غيرتشو ازش گرفت و تن به خفت داد