سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صعود ایتالیا، ولز و حذف یک قدمی هلند از یورو 2016

در پایان دیدارهای هفته نهم مقدماتی جام ملتهای اروپا صعود نیمی از کشورها به فرانسه قطعی شده است و حذفف هلند نیز دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان جام ملت های اروپا 2016 نخستین دوره‌ای است که 24 تیم در این مسابقات شرکت می‌کنند و هشت تیم نسبت به سالیان گذشته به آن اضافه شده است.

این مسابقات از یک شنبه 16 شهریور 1393 آغاز شد و تا سه شنبه 21 مهر نیز ادامه پیدا می‌کند.

در پایان هفته نهم این مسابقات صعود ایتالیا، ایسلند، جمهوری چک، بلژیک، ولز، اسپانیا، انگلیس، سوئیس، ایرلند شمالی، اتریش، ایتالیا، پرتغال به طور مستقیم به یورو 2016 قطعی شده است و صعود تیم‌های اوکراین و اسلواکی از گروه c، آلمان، لهستان و ایرلند از گروه D و همچنین رومانی و مجارستان از گ روه F این مسابقات صعودشان به طور مستقیم یا پلی اف هنوز، در هاله‌ای از ابهام می‌گذرد و می‌بایست تا پایان  هفته آخر این مسابقات صبر کرد.

اما در گروه G، و آخر این مسابقات که پنج تیم حضور دارند، صعود پرتغال با 18 امتیاز قطعی شده است و از بین دانمارک و آلبانی یک کدام به صورت  مستقیم و دیگری در پلی اف حاضر می‌شود.

همچنین نکته‌های حائز اهمیت این مسابقات نخستین حضور ولز در دور نهایی یورو 2016 فرانسه است و با یک تساوی ترکیه مقابل ایسلند، هلند نیز از  جام ملت‌های اروپا 2016 فرانسه کنار می‌رود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.