سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کفاشیان:همه در آتش پولادی می سوزند

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: نظام وظیفه به همه بدبین شده است و باید پولادی مشکل را حل کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال در  مورد قرارداد کارلوس کی‌روش و شرکت آل‌اشپورت با اشاره به آنکه هر دو طرف  تعهدات‌شان را نسبت به هم انجام داده اند گفت: من شاهد بودم که آل‌اشپورت مبلغی را به کارلوس کی‌روش پرداخت کرد و از این بابت برخی از تعهدات خود را عملی کرده است اما  نمی‌دانم چرا به این اندازه این مسئله ادامه یافته  و مشکل کجاست،من نمی دانم!

کفاشیان درباره اینکه آیا کارلوس کی‌روش درخواستی برای بازگشت مهرداد پولادی به تیم ملی داده است  گفت: با درخواست کی‌روش به نظام وظیفه هیچ مشکلی حل نمی‌شود.

وی ادامه داد:به نظر من خود پولادی باید این مشکل را حل کند.زیرا بخاطر بدقولی و اهمیت ندادن به موضوع خدمت نظام وظیفه بی اعتمادی پیش آمده موجب مشکلاتی شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: پولادی کاری کرده که نظام وظیفه به همه بدبین شده است. همه دارند در آتش پولادی می‌سوزند و ما هم نمی‌توانیم برای او کاری انجام دهیم.زیرا ضمانت دوباره کار را برای ما سخت می کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کفاشیان ، پولادی ، کی روش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۳۱ ۱۹ مهر ۱۳۹۴
اصلا باید قانون مبنا باشد تازه این تیتیش مامانیها باید بیشتر سربازی برد تا قدر عافیت را بیشتر بدانند نه این که آن ها را هی بزرگ کرد