سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج ؛

افزایش 81 درصدی کشفیات مواد مخدر در گچساران

فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به افزایش 81 درصدی کشفیات مواد مخدر در نیمه نخست امسال در مقایسه با سال گذشته گفت: تعامل و همکاری خوب مردم با نیروهای ناجا عامل مهمی در شناسایی متخلفین است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ علی‌کرم بازیان  با بیان اینکه در هفته نیروی انتظامی در این شهرستان تعداد 70 برنامه اجرایی شد، افزود: در حوزه راهور و صدور گذرنامه نیز طی این هفته اقدامات خوبی صورت گرفت.

فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به اینکه این شهرستان به لحاظ امنیتی وضعیت خوبی دارد، تصریح کرد: طی 6 ماهه نخست امسال نیز شاهد کاهش جرائم در این شهرستان بودیم.

بازیان با بیان اینکه همکاری مردم با ناجا نقش مهمی در کاهش جرائم داشته است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه اعتماد مردم این شهرستان اکنون نسبت به نیروهای ناجا بیشتر شده است.

این مقام مسئول در ادامه به لزوم همکاری هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی شهرستان با نیروی انتظامی تاکید کرد و ضمن گلایه از برخی مسئولان، اذعان کرد: ادارات باید در پاسخگویی به مکاتبات ناجا با حساسیت بیشتری اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به کاهش جرائم در زمینه‌های مختلف طی 6 ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، بیان کرد: طی مدت مذکور میزان سرقت 36 درصد، نزاع دسته‌جمعی67 درصد، تصادفات منجر به فوت 50 درصد و تیراندازی 55 درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی گچساران کاهش جرائم را نتیجه تلاش صادقانه نیروی انتظامی شهرستان دانست و گفت: نیروهای ناجا در 6 ماهه نخست سال نیز موفق به کشف 28 میلیارد و 672 میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان شدند.

بازیان با اشاره به افزایش 81 درصدی کشفیات مواد مخدر در نیمه نخست امسال در مقایسه با سال گذشته اظهار داشت: تعامل و همکاری خوب مردم با نیروهای ناجا عامل مهمی در شناسایی متخلفین است.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه نیروی انتظامی تمام تلاش خود را جهت برقراری امنیت انتخابات هفتم اسفندماه امسال به‌کار خواهد گرفت: اظهار کرد: با حضور گسترده و مستمر ناجا انتخابات امسال به بهترین نحو ممکن برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نباید اجازه داد فضاسازی‌های انتخاباتی در ایام نزدیک به انتخابات موجب سلب امنیت و آرامش مردم شود، خواستار همکاری مردم در زمینه اطلاع‌رسانی به موقع به نیروهای ناجا در صورت مشاهده تخلفات شد و گفت: تعامل و همکاری مردم با ناجا در راستای ایجاد امنیت برگزاری انتخابات بزرگ امسال بسیار مهم است.


انتهای پیام/ی
برچسب ها: کشفیات ، مواد مخدر ، ناجا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.