سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

سردار همدانی بنیانگذار بسیج مردمی در سوریه

فرمانده سپاه انصار الحسین استان همدان، سردار همدانی را بنیانگذار بسیج و حرکت های مردمی در کشور سوریه معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار غلامعلی ابوحمزه  گفت: کشور سوریه به خاطر موقعیت جغرافیایی و دسترسی به کشورهای لبنان، عراق و فلسطین برای دولتمردان ما و دولت های غربی و آمریکایی دارای اهمیت بسیاری است.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی برای کاهش مشکلات در سوریه و ایجاد آرامش برای مردم این کشور سردار همدانی رابه عنوان مستشار به این کشور اعزام کرد افزود: سردار حسین همدانی طی 3 سال حضور خود در این کشور با آگاهی دادن به مردم و دولتمردان این کشور از آنها خواست تا بر نیروهای مردمی تکیه کنند و حفاظت از کشور را به دست مردم بسپارند.

فرمانده سپاه انصار الحسین استان همدان با اشاره به  اینکه سردار همدانی همواره بر جایگزین نشدن اسلام آمریکایی به جای اسلام ناب محمدی تاکید داشت افزود: وی اتحاد ایران و روسیه را برای نجات سوریه از دست دایش را اقدامی بزرگ برای نجان مردم سوریه می دانست.

سردار ابوحمزه که بیش از 25 سال است که با این سردار شهید آشنا شده است، خستگی ناپذیری سردار همدانی را یکی ازمهمترین خصوصیات این سردار عنوان کرد و اظهار داشت: ما هر زمان وهرگاه از تجربیات این سردار می خواستیم استفاده کنیم سردار همدانی دریغ نمی کرد و در سفر های خود به استان همدان ازهرگونه دوره آموزشی و راهبردی و سخنرانی در جمع مردم کوتاهی نکرد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: همدان ، سردار ، همدانی ، سوریه ، بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۲۹ ۲۰ مهر ۱۳۹۴
خوشا به حالت سردار روحت شاد
ناشناس
۰۹:۲۹ ۲۰ مهر ۱۳۹۴
خوشا به حالت سردار روحت شاد
ناشناس
۰۹:۲۹ ۲۰ مهر ۱۳۹۴
خوشا به حالت سردار روحت شاد