سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

شناسایی ظرفیت عاطفی دانش‌آموزان مغفول مانده است

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: شناسایی ظرفیت عاطفی دانش‌آموزان (هوش هیجانی) از ضرورت‎های مغفول‌مانده در مدارس است که نیاز به توجه ویژه و اساسی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ علیرضا نخعی افزود: شناسایی ظرفیت و هوش اجتماعی دانش‌آموزان نقش بسزایی در شکوفایی استعدادهای آنان دارد.

وی با اشاره به اینکه هوش هیجانی در ابتدای سال تحصیلی در وجود یکایک دانش‌آموزان مشاهده می‌شود، ادامه داد: متأسفانه در طی سال تحصیلی به دلیل کم‌توجهی یا غفلت از این حس خدادادی، ناخواسته شاهد فراموشی و تضعیف آن در بچه‌ها هستیم.

نخعی خاطر نشان کرد: یکی از اهداف متعالی آموزش و پرورش در حقیقت آموزش مهارت‌های زندگی برای بهتر زیستن و با هم زیستن است که ظرفیت اجتماعی نهفته در دانش‌آموزان با هدایت و رهبری عالمانه می‌تواند این مهم را رقم بزند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.