سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعرفه‌های ناعادلانه ارتوپدی نیازمند بیمه‌ای واحد و قوی است

رئیس انجمن جراحان ارتوپدی از عدم پرداخت هزینه‌های درمانی توسط بیمه‌ها انتقاد کرد و گفت: پرداخت یارانه خدمات بیمارستانی و پزشکی وظیفه بیمه است.

دکتر غلامعلی عکاشه رئیس انجمن جراحان ارتوپدی ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در رابطه با طرح تحول سلامت از اینکه در هیچ یک از مراحل ارتوپدی را دخالت نداده‌اند ابراز تأسف می‌کنیم، در واقع تحول سلامت مقوله‌ای بود که با کمال صداقت خود را آماده کرده بودیم که اجرا نماییم.

وی در ادامه با انتقاد از تعرفه‌های ارتوپدی بیان کرد: تعرفه‌های ارتوپدی بسیار ناعادلانه است و اگر تورم اعلام شده توسط بانک مرکزی، آمار ایران و دولت را 15درصد در نظر بگیریم تعرفه‌های ما تنها چند درصد افزایش یافته است.

دکتر عکاشه با انتقاد از عدم پرداخت هزینه‌های درمانی توسط بیمه‌ها تصریح کرد: بیمه‌ها برای اینکه سود به دست آورند حق پزشک و بیمار را نادیده می‌گیرند و نمی‌توانند تعهدات خود را عملی کنند.

وی اظهار کرد: تعداد زیاد شرکت‌های بیمه به دلیل درآمد بالای آن هاست در حالیکه یکی از وظایف بیمه‌ها پرداخت یارانه خدمات درمانی بیمارستانی و پزشکی است و باید بیمارستان‌های دولتی انقدر قوی باشند که بیمار به بخش خصوصی مراجعه نکند.

دکتر عکاشه خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد قدرت بیمه‌ها خیلی بیشتر از انجمن‌ها و حتی وزارت بهداشت است و برای بهبود وضعیت موجود نیازمند بیمه‌ای واحد و قوی هستیم.



انتهای پیام/






برچسب ها: ارتوپدی ، بیمه ، تعرفه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.