سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برتری ایران در اولین حضور ناظم الشریعه

تیم های ملی فوتسال ایران و روسیه در چارجوب دیدار دوستانه در تبریز به مصاف هم رفتند و تیم ایران موفق شد قهرمان اروپا را با حساب ۳-۱ از پیش رو بردارد..

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛تیم ایران که اولین تجربه خود را با سرمربیگری ناظم الشریعه به نمایش می گذاشت بازی را با ترکیب سپهر محمدی، علی اصغر حسن زاده، حمید احمدی و حسین طیبی و محمد طاهری آغاز کرد. بازینان ایران بازی را بهتر آغاز کردند و توسط حسین طیبی دروازه روسیه را گشودند. در ادامه هم تیم روسیه که غافلگیر به نظر می رسید از هم پاشیده بازی کرد و گل دوم ایران هم توسط حمید احمدی به ثمر رسید تا اختلاف دو تیم به عدد دو برسد. در این دقایق ایران باز هم فرصت گلزنی داشت که بی دقتی بازیکنان ایران و دو توپی که توسط بهادری و جاوید به تیر دروازه روسیه خورد به گل تبدیل نشد تا کم کم روس ها به بازی بازگشته و تیم ایران را تحت فشار بگذارند. پس از آن الکساندر گل اول روسیه را به ثمر رساند تا اختلاف یک گله رقابت را نزدیک کند. تلاش دو تیم در نیمه اول نتیجه ای نداشت و بازی با همین نتیجه مساوی به پایان رسید.
 
اما در آغاز نیمه دوم بار دیگر ایرانی ها بر بازی مسلط شدند و ۷-۸ دقیقه اول نیمه را با در اختیار داشتن توپ و میدان گذراندند که درخشش سرگئی دروازبان روسیه نتیجه را بی تغییر نگه داشت. تیم روسیه که راضی به این شکست نبود با حرکات تکنیکی ادرلیما و شوتهای سرکش بازیکنان قدرتی خود به دنبال گل تساوی بودند اما درخشش سپهر محمدی مانع از گلزنی آنها شد تا بازی تا دقایق پایانی با همین نتیجه ادامه یابد. اما روس ها که با ترکیب اصلی به ایران آمده بودند برای رسیدن به تساوی دست به دامن سیستم پاور پلی شدند و با پنج بازیکنان به سمت دروازه ایران هجوم آرودند. اما ایرانی ها به خوبی در برابر حملات آنها مقاومت کردند و در نهایت در دقیقه پایانی دروازه خالی روسیه توسط حسن زاده گشوده شد تا بازی با حساب ۳-۱ به سود ایران به پایان برسد. این دو تیم فردا هم دومین دیدار خود را به میزبانی ارومیه برگزار می کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.