سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

امنيت اساس تحقق عدالت اجتماعي در جامعه است

فرمانده انتظامي استان زنجان با اعلام اينكه امنيت اساس تحقق عدالت اجتماعي در جامعه است گفت : پليس در مسير تحقق عدالت و حفاظت از جان ، مال و ناموس مردم شبانه روز تلاش مي كند .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان؛ سردار عليرضا صالحي در همايش فرهنگي آموزشي كاركنان فرماندهي انتظامي شهرستان زنجان كه به مناسبت هفته ناجا برگزار مي شد گفت: حاصل برگزاري همايش ملي سبك زندگي، نظم و امنيت كه در سال جاري توسط فرماندهي انتظامي استان زنجان انجام شد تبلور شور و شعور حسيني بود.

وي تاكيد كرد : اين همايش با مشاركت نخبگان و دانشگاهيان برگزار كه نقش ويژه اي در تبيين نقشه راه اصلاح سبك زندگي جامعه كنوني و تعيين چار چوب سبك زندگي اسلامي ايراني مبتني بر اصول و سيره نبوي و علوي داشت.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان با اشاره به موقعيت و جمعيت شهرستان زنجان افزود : تلاش هاي خوبي توسط كاركنان خدوم اين شهرستان در راستاي خدمات رساني به مردم صورت گرفته است كه جاي تقدير و تشكر دارد .

فرمانده انتظامي استان زنجان با اعلام اينكه اين فرماندهي داراي نيروهاي كارآمد ، پر تلاش ، علمي و دانش بنيان است افزود : امنيت اساس تحقق عدالت اجتماعي در جامعه است.

صالحي با تاكيد بر اينكه كاركنان سخت كوش فرماندهي انتظامي استان زنجان و شهرستان زنجان در راستاي تامين و حفظ امنيت از هيچ كوشش و تلاشي دريغ نمي كنند اظهار کرد: كاركنان پليس كه در مسير تحقق عدالت و حفاظت از جان ، مال و ناموس مردم تلاش مي كنند شايسته تقدير هستند.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه خون پاک شهيدان ضامن امنيت و آسايش کنوني جامعه ما است خاطر نشان كرد : امروز به بركت خون شهدا و در راستاي اجراي فرامين مقام معظم رهبري به نقطه اي از اوج امادگي و اقتدار رسيده ايم كه با يك فرمان مقام معظم رهبري مسير گفتمان استكبار عوض مي شود.

اين مقام انتظامي مشاركت مردم را شرط مهم و موفقيت پليس در تامين و استقرار نظم و امنيت پايدار در جامعه بيان و تصريح كرد : خوشبختانه تعامل بسيارخوبي بين مردم و پليس وجود داشته و باعث امنيت مطلوب در جامعه شده است.

وي با تاكيد بر فراهم كردن شرايط ازدواج آسان در جامعه گفت : اميدواريم كساني كه ازدواج كرده اند در سايه قرآن و خون پاك شهدا شاهد فرزندان سالم و آينده ساز باشند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: امنیت ، عدالت ، جامعه ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.