سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

مشاركت دانش آموزان با پليس در كاهش جرايم و برقراري نظم و امنيت بسيار مهم است

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان گفت: امروز مشاركت دانش آموزان با پليس در كاهش جرايم و برقراري نظم و امنيت بسيار مهم است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان؛ همزمان با هفته نيروي انتظامي مراسم قرائت پيام مهر با حضور جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان، رئيس بازرسين اعزامي از ناجا "سرهنگ رفيعي" و جمع از مسئولان استان در جمع دانش آموزان دبيرستان حكيم فردوسي زنجان برگزار شد.

سرهنگ جعفري دراین مراسم با اشاره به اينکه امروز افتخار پليس ايران اسلامي آن است که با پليس تمام کشورهاي جهان متفاوت بوده و متکي به فرامين مقدسات الهي به رهبري مقام معظم رهبري"مدظله العالي" است گفت: پليس به عنوان يک نهاد اجتماعي محسوب مي شود و هيچ اتکايي به قدرت و اسلحه ندارد و امروز پليس با تکيه به مردم،فرهيختگان،مدافعان هشت سال دفاع مقدس ماموريت هايش را پيش مي برد.

وي افزود:امروز پليس براساس وظايف قانوني تعيين شده،به عنوان يکي از نهادهاي مجري قوانين و حافظ آن محسوب مي شود و پليس به عنوان خادم همه مردم با آن دسته از افرادي که آرامش و آسايش مردم را به مخاطره مي اندازند برابر قانون برخورد مي کند و اين افراد هنجارشکن در صدد انحراف جوانان هستند و برخورد پليس با اين گروه متخلف با اتکا به قانون،پشتيباني مردم صورت مي گيرد.

جعفري با اشاره به اينکه بسياري از مشکلات فرهنگي و چالش هاي اجتماعي به دليل بي اطلاعي مردم و عدم آموزش هاي لازم است، ادامه داد: بعضي انسان ها ناآگاهانه و به دليل نداشتن اطلاع، تخلفي را مرتکب مي شوند، اما عده اي آگاهانه و تعمداً تخلف مي کنند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان زنجان افزود:يکي از نگراني هاي ما به عنوان پليس،استفاده نابجا از اينترنت بوده به گونه اي که اينترنت با تمام آثار مثبتي که روي افراد مي تواند داشته باشد،دنيايي خطرناک از ناشناخته ها و تبهکاران را به حريم خانه مي آورد و بايستي در استفاده از آن دقت کرد.

سرهنگ جعفري با اشاره به فعال شدن پليس افتخاري در نيروي انتظامي گفت:اين حرکت نمادي از حرکت مردمي و بسيجي است که توسط نيروي انتظامي به مرحله اجرا گذاشته شده و پليس ياران افتخاري با حرکت جهادي خود مي توانند پليس را در ماموريت هايش ياري کنند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.