سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساحلی‌بازان ایران به یک چهارم نهایی رسیدند

تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران با شکست حریفان مرحله نخست حذفی خود به مرحله یک چهارم نهایی تورنمنت آسیا و اقیانوسیه راه یافتند.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین مرحله تورنمنت والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه از روز پنج شنبه در اندونزی آغاز شد و نمایندگان ایران امروز در مرحله حذفی به مصاف حریفان خود در 16 تیم برتر این رقابت ها رفتند.

تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران (بهمن سالمی و رحمان رئوفی) در این مرحله موفق به شکست چین دو شد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

ملی پوشان الف ایران در مرحله مقدماتی موفق به شکست تیم های عمان و تیمور شرقی شده بودند.

تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران (صابر هوشمند و عباس پورعسگري) نیز در مرحله نخست حذفی عمان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. این تیم در مرحله مقدماتی تایلند دو را شکست داده بود.

تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران در مرحله یک چهارم نهایی با یکدیگر مسابقه خواهند داد و پیروزی میدان به جمع چهار تیم برتر راه خواهد یافت.

تورنمنت آسیا و اقیانوسیه از 15 تا 25 مهرماه در دو مرحله به میزبانی اندونزی برگزار می شود. رضا نایینی به عنوان مربی و سید میلاد تقوی نیز به عنوان سرپرست تیم های ملی ایران را در این تورنمنت ها همراهی می کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۸ مهر ۱۳۹۴
موفق باشید