سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم بزرگداشت آیت الله معرفت در قم برگزار شد

مراسم بزگداشت ارتحال آیت الله محمد هادی معرفت استاد حوزه علمیه و قرآن پژوه با حضور علما و اساتید حوزه علمیه در قم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله شیخ محمد هادی معرفت استاد حوزه علمیه و قرآن پژوه با حضور علما و اساتید حوزه علمیه در قم برگزار شد.
 
این مراسم با حضور حجت الاسلام بهجت پور رئیس موسسه تمهید، اساتید حوزه علمیه، علاقه مندان به ساحت قرآن کریم واهل بیت (ع) و طلاب و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
 
حجت الاسلام بهجت پور رئیس موسسه تهمید در این مراسم اظهار داشت: محوری‌ترین کتابی که جزو دغدغه‌های طولانی سال‌ها تلاش علمی و پژوهشی آیت الله معرفت بود تألیف تفسیری روایی جامع آرای فریقین از شیعه و سنی بود تا در آن حقانیت مکتب اهل بیت و درستی برداشت‌های شیعیان با رویکردی منطقی و برهانی و با کمترین زحمت در بین دیگر مسلمانان به اثبات برسد.
 
وی گفت: آیت الله معرفت در تفسیر اثری جامع تلاش می‌کنند تا در منبع روایی از راه مقایسه و گاه توضیحات ضروری باب اجتهاد در تفسیر روایی را باز کنند و روشن کنند مفسر همچون مجتهد فقه باید در منابع تفسیر اعم از نقلی یا عقلی به اجتهاد و تلاش دست زند.
 
آیت‌الله معرفت استاد حوزه علمیه وقرآن پژوه بودکه 29 دی ماه سال 85 در سن 76 سالگی به دیار باقی شتافت.
 
انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.