سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

تولید کتاب الکترونیکی و گویا

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور از تولید کتابهای الکترونیکی و گویا در این کانون از امسال با هدف استفاده از فناوریهای نوین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان : حاجیان زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون 20 عنوان کتاب الکترونیک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور تولید شده و تا پایان سال 94 تعداد 10 عنوان کتاب الکترونیکی دیگر نیز تولید و به پنج زبان ترجمه می شود.

وی با اشاره به عضویت کودکان نابینا در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، افزود: تولید کتابهای گویا نیز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در دست اقدام است.

حاجیان زاده تاکید کرد: برای کودکان و نوجوانان با نیازهای خاص، شامل کودکان دارای مشکلات جسمی حرکتی و نابینا و ...، مراکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پنج مرکز در تهران راه اندازی شده است و تا پایان سال 94 در تمام مراکز استانها راه اندازی می شود.

وی از راه اندازی سامانه تلویزیون اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور(IPTV) روز دوشنبه بیستم مهر 94 در تهران خبر داد و افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با راه اندازی این تلویزیون، امکان دسترسی کودکان در هر زمان و مکان به فیلم های مناسب شرایط سنی آنها را فراهم کرده است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور یاد آور شد: یک میلیون و 300 هزار نفر در کانونهای زبان خارجی و حدود یک و نیم میلیون کودک و نوجوان در کتابخانه های مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کشور عضویت دارند.

علیرضا حاجیان زاده همزمان با هفته ملی کودک، سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان را افتتاح کرد و این مجموعه با افتتاح این بخش تکمیل شد.
پانزدهم تا بیست و یکم مهر هفته ملی کودک نامگذاری شده است.



انتهای پیام/ ا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.