سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

سرويس دهي ویژه شرکت اتوبوسرانی در ایام ماه محرم به عزادارن حسینی

شرکت اتوبوسرانی در ماه محرم و صفر به کلیه هیات های مذهبی جهت سرویس دهی مناسب به عزداران خدمات ارائه می کند

به گزارش خبرنگار استانهای  باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان محمد علی احمدی با بيان اين مطلب گفت: قبل از آغاز ماه محرم ستاد ویژه ای به مناسبت اين ايام جهت سرویس‌دهی به هیات‌های مذهبیتشکیل شده است تا بتوانیم به نحو مطلوب به هیئات‌ و کاروان‌های عزاداری خدمت رسانی كنيم. 

وي با بیان اینکه هرساله برنامه‌های ویژه ماه محرم و سرویس دهی به هیئات مذهبی از سوي اتوبوسرانی انجام می شود، افزود: در عاشورا و تاسوعا جهت سرویس دهی به درخواست هیات‌های مذهبی نیز سرویس های ویژه ای در نظرگرفته شده است که به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

مديرعامل شركت اتوبوسراني اصفهان و حومه با اشاره به اینکه امسال برنامه مدونی برای سرویس دهی به هیات مذهبی در نظر گرفته شده است، تصريح كرد:با توجه به اینکه امسال 200 دستگاه اتوبوس به ناوگان اضافه شده است، سرویس دهی به مردم در ایام محرم بیشتر و بهتر خواهد بود.

احمدي تاکید کرد: شرکت اتوبوسرانی دارای يك هزار و 253 دستگاه اتوبوس است که شامل اتوبوس های بخش خصوصی و دولتی می شود البته میزان اضافه شدن اتوبوس ها به داخل خطوط بسته به حجم ترددها دارد.

وي اظهار كرد: در دهه اول محرم که بیشترین حجم تردد هیات مذهبی در شهر است هیات مذهبی از زمانی که درخواست خود را برای سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی ارائه کنند از ساعت6 صبح تا 12 شب سرویس دهی انجام خواهد شد اما در بقیه روزها سرویس دهی ها از بعدازظهرخواهد بود .

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان اضافه کرد: امیدواریم در ماه محرم جهت جلب رضايت شهروندان بتوانیم به عزادارن حسینی خدمات رسانی خوبی داشته باشیم

انتهای پیام/ز

برچسب ها: سرویس ، اتوبوس ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.