سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عباسی:

از عملکردم مقابل حريف چینی راضی ام

سانداکار تیم ملی ووشو پس از برد مقابل حريف قدرتمند چینی خود گفت: باوجودیکه چند سالی است که با چینی ها مبارزه نکرده ام، اما از عملکردم مقابل وی راضی هستم.

سجاد عباسی سانداکار طلایی جهان و آسیا در گفتگو با  خبرنگار رزمی و کشتیگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: حدود سه سالی می شود که در میادین مختلف با حریفان چینی روبه رو نشده ام و دیدار تدارکاتی با چینی ها آن هم قبل از مسابقات جهانی برای من بسیار مفید بود و خوشبختانه توانستم، داشته های خودم را به خوبی در میدان مسابقه به کار بگیرم و پیروز میدان شوم.

وی افزود: با توجه به اینکه چینی ها در ووشو بسیار قوی هستند و فاصله کشورهای دیگر با آنان بسیار زیاد است و همین امر باعث شده تا ووشوکاران سایر کشورها قبل از مبارزه با چینی ها استرس و اضطراب داشته باشند، اما خوشبختانه با برنامه‌ریزی مسوولان فدراسيون و برگزاری تمرینات مشترک و همچنین دیدار تدارکاتی با چینی ها برای غلبه بر این استرس بسیار موثر بود و با اعتماد به نفس بهتری آماده حضور در مسابقات جهانی هستم.

دارنده مدال برنز بازی های آسیایی اینچئون در خصوص حریف چینی اش گفت: با توجه به اینکه طی تمرینات مشترکی که با حریف چینی خودم داشتم، و از نزدیک مبارزات و توانایی خوب او در ضربات دست و پا و همچنین تسلط وی بر فنون کشتی را دیده بودم، پیش بینی می کردم که بازی سختی را داشته باشم، از طرفی فشار تمرینات و خستگی از اردوها روحیه ام را به هم ریخته بود، اما با یاری خدا توانستم به خوبی مقابل حريف قدرتمند چینی که قهرمان وزن منفی 75 کیلوگرم بود، غلبه کنم و وی را شکست دهم.

گفتنی است: ووشوکاران ایران و چین برای آمادگی هرچه بیشتر به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان ( 23 آبان اندونزی) روز گذشته 17 مهر در محل آکادمی ووشو دیدار دوستانه برگزار کردند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.