سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار باشگاه پرسپولیس؛

پست جدید پروین و اعلام آمادگی برانکو

علی پروین با پیشنهاد جدیی از سوی علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طاهری طی ملاقاتی با علی پروین به وی پیشنهاد برعهده گرفتن ریاست سازمان فوتبال باشگاه پرسپولیس را داد.
 
این پیشنهاد در حالی است که علی پروین به جهت شرایط جسمی نباید درگیر مسائل فوتبال شود، اما طاهری در جریان آخرین دیدارش با پروین برای چندمین بار به وی پیشنهاد پست جدیدی را داد.
 
گفتنی است، افراد نزدیک  به طاهری و پروین در چند وقت پیش تمام تلاششان را برای ایجاد ارتباط بین این دو نفر کردند اما همچنان در این کار ناموفق بودند.
 
به هر حال گفته می شود، که احتمال همکاری پروین با باشگاه پرسپولیس در آینده نزدیک وجود دارد.
 
شنیده‌ها حاکی از آن است که علی اکبر طاهری به پروین پیشنهاد بر عهده گرفتن مسائل فوتبال اعم از تیم اصلی و پایه داده است که به نوعی مسئولیت سازمان فوتبال باشگاه پرسپولیس است.
 
سرخپوشان در انتظار دریافت پیراهن‌های مشکی
 
در حالیکه سرخپوشان پایتخت قصد دارند به یاد هادی نوروزی در رقابت‌های لیگ برتر لباس‌های مشکی بپوشند اما این لباس‌ها هنوز به دستشان نرسیده است و آنها در انتظار دریافت این پیراهن ها از سوی شرکت آل اشپورت هستند.
 
بازیکنان و هواداران پرسپولیس خواهان استفاده از پیراهن مشکی در بازیها شدند که سازمان لیگ هم با این موضوع موافقت کرد اما شرکت مدنظر هنوز لباس های مشکی را در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار نداده است.
 
گفته می شود، اگر لباس‌های جدید در اختیار پرسپولیسی‌ها قرار نگیرد به احتمال زیاد آنها از همان لباس های طرح قدیم با رنگ مشکی استفاده می‌کنند که در تمرینات هم این لباس‌ها را می پوشند.
 
اعلام آمادگی برانکو برای حضور در جمع یاران هادی
 
طبق برنامه قرار است یک بازی دوستانه به مناسبت درگذشت هادی نوروزی بین یاران هادی و تیم هنرمندان برگزار شود، براین اساس برانکو هم آمادگی خود را برای حضور روی نیمکت یاران هادی در کنار دایی، علی پروین و احمدرضا عابدزاده اعلام کرد.
 
سپهر حیدری که کارهای هماهنگی و اجرایی این دیدار دوستانه را بر عهده دارد از احتمال حضور وحید هاشمیان و مهدی مهدوی کیا در این بازی خبر داد.
 
گفتنی است، آشیفیم آرفی هم که ارتباط نزدیکی با هادی نوروزی داشت قرار است برای حضور در این بازی دوستانه به تهران بیاید.
 
شایان ذکر است، یاران هادی نوروزی و تیم هنرمندان به مناسبت یاد بود کاپیتان فقید پرسپولیس روز دوشنبه در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم می روند.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.